וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: המאהב מנסה ונכשל למנוע את הנפילה אל מותו

21.9.2019 / 0:01

אדם תועד כשהוא אוחז בקושי רב בקיר חיצוני בבניין רב קומות לאחר שעל פי ההערכות ברח מדירת המאהבת שלו שם ניתפס על חם. בסופו של דבר הוא נראה שוכב על הרצפה חסר רוח חיים - אולם המשטרה המקומית מכחישה הכל

ASIA WIRE

תיעוד של אדם המנסה לעצור את נפילתו ממגדל מגורים גרם לשערוריה גדולה בסין. אותו אדם, לבוש בחולצה פשוטה ותחתונים בלבד, החליק בצידו של בניין גבוה, כשהוא מצמיד את הגב שלו לקיר ורגל אחת צמודה לקיר אחר שמלפניו. בסופו של דבר הוא לא הצליח לעצור את הנפילה והחליק אל מותו.

בסרטון שפורסם בשבוע האחרון בתקשורת הסינית הוא נראה מבצע שיחת חירום ביד אחת, כשהוא מנסה לתמוך בגוף שלו עם הרגליים והיד הנוספת. בשלב מאוחר יותר הוא נראה שוכב ללא רוח חיים על הרצפה.

עוד בוואלה!

קשה לצפייה: רצתה לצלם סלפי ונפלה למותה מהקומה ה-27

לכתבה המלאה

האירוע התרחש בשלישי שעבר בעיר מאומינג, שבצד הדרומי של מחוז גאונדונג בסין. כמה גולשים טענו כי אותו אדם ניסה לברוח מדירת המאהבת שלו אחרי שהוא נתפס שם על חם. הסרטון הפך לויראלי והיה אחד הנושאים המובילים בטוויטר בסין בסוף השבוע.

למרות זאת, לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, משטרת מאומינג דחתה את כל הטענות שהועלו. בהצהרה שפורסמה על ידי המשטרה המקומית צוין כי הם בדקו את הסרטון והמידע שהופץ לאחריו ולא התקבל שום דיווח על מוות שתואם את תוכן הסרטון. דובר מטעם המשטרה ביקשה מהציבור להפסיק להפיץ שמועות. יחד עם זאת, צוין כי המשטרה עוקבת אחרי המקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • נפילה
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully