וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: גבר הותקף על ידי טיגריס וניצל כשהעמיד פני מת

5.2.2020 / 9:39

טיגריס משוחרר תקף קבוצה של הודים והצליח לתפוס בטפריו אחד מהם. קורבנו פעל בתושייה, שיחק את עצמו מת וניצל ממוות בטוח

@ParveenKaswan

בסרטון - צפו בתיעוד המפחיד של תקיפת הטיגריס

תושב מהרשטרה, הודו, ניצל בנס לאחר שהותקף בידי טיגריס והעמיד פני מת. הסצנה המחרידה תועדה במחוז באנדארה בשבת לפני כשבועיים, כשטיגריס משוחרר התנפל על קבוצה של אנשים שנראו רצים בבהלה בשדה הפתוח. אחד התושבים נראה נתפס בטפריו של הטיגריס ונופל מת אל הקרקע, כשחבריו צופים בו באימה. תושבי הכפר החלו לזרוק אבנים לכיוון הטיגריס ולצעוק עליו בניסיון להבריח אותו.

רק לאחר כמה שניות עוצרות נשימה, הטיגריס מרפה ובורח. רק אז הם הבינו שהבחור שהותקף עדיין חי כשהוא נראה מתפתל על הדשא. מאוחר יותר הוא הסביר להם שהוא העמיד פני מת, כדי שהחיה הטורפת לא תתקוף אותו ולכן הוא ניצל.

צפו בתיעוד המלא:

הרגע שותף ברשת בידי Parveen Kaswan לצד הטקסט: "אתם רוצים לראות כיצד תוכלו לחמוק ממוות במקרה של מפגש עם טיגריס? למרבה המזל הסוף היה טוב גם לבחור וגם לטיגריס". ב-NDTV פורסם שלפחות שלושה בני אדם נפצעו בתקרית.

המקרה התרחש יממה אחת בלבד לאחר שאישה בת 42 נהרגה בידי טיגריס ביער בראמאפורי שבמהרשטרה. בראשון האחרון, בן 35 והפרה שלו נפצעו למוות בידי טיגריס במחוז אומריה שבמאדהיה פרדש. בהודו, עבירה על חוק הגנת חיי הבר מ- 1972 צופה עונש מאסר של שלוש עד שבע שנים וכן קנס בסך של כ-300 ליש"ט. למרות העונשים, החוקים קשים לאכיפה. טיגריסים נמצאים תחת סכנת הכחדה ברשימה האדומה של האיחוד הבינלאומי לשימור הטבע (IUCN).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully