וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנער שטבע למוות באשדוד: "הם הגיעו בטעות למים העמוקים ונסחפו"

5.6.2020 / 18:21

בני משפחתו של יהודה בילוג סייעו ביומיים האחרונים בחיפושים אחריו, עד שנמצאה גופתו. אחת מקרובותיו סיפרה כי יצא לבילוי בים עם חבריו, ונקלעו למים סוערים: "הגיעו גלים גדולים והם לא הצליחו לחזור לכיוון החוף". דודתו ספדה לו: "כולם אהבו אותו"

.

במשפחתו של יהודה בילוג, הנער בן ה-14 שגופתו אותרה היום (שישי) בחוף הים באשדוד לאחר יומיים של חיפושים, סיפרו על הבילוי עם החברים שנגמר בטביעתו למוות. מאיה בינו, חברת המשפחה, אמרה כי ביום רביעי האחרון נפגש עם חברים מהכיתה בחוף הים בעיר. "הם נכנסו למים ובלי לשים לב הם הגיעו למים עמוקים", תיארה. "אז הגיעו גלים גדולים והם לא הצליחו לחזור לכיוון החוף. הזרם לקח אותם אחורה עד מישהו ראה אותם ומשך אותם מחוץ לחוף".

האזרח שהיה אז בחוף הקשתות הצליח למשות מהמים את שלושת חבריו של בילוג, בעוד עקבותיו של הנעדר אבדו. כוחות רבים השתתפו במשך יומיים בחיפושים נרחבים אחריו, עד שגולשים בחוף הי"א באשדוד איתרו היום את גופתו.

יהודה בילוג וחבריו. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
מוקף בחבריו בחוף הים. תמונתו האחרונה של בילוג/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

"יהודה ילד טוב, כולם אהבו אותו", סיפרה דודתו של הנער, שהיה בן יחיד להוריו והתגורר עמם ברחובות.

גם בינו תיארה את יהודה כ"ילד מוכשר שאהוב על כולם". לדבריה, ההורים, בני המשפחה והחברים סייעו בחיפושים אחריו. "זה ממש כואב, אנחנו לא נשכח אותו לעולם. הוא מאוד חברותי, מאוד חכם. זה אסון, עצוב מאוד".

יהודה בילוג וחברתו. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
אהוב על חבריו. בילוג/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

שי אבישר, שחילץ את שאר חבריו של בילוג על הרגעים הדרמטיים סיפר כי "יצאתי לריצה וכשהגעתי לחוף הים ראיתי שלושה ילדים נסחפים לתוך בור בתוך המים ולא מצליחים לצאת". הוא הוסיף: "ידעתי שאם אני נכנס פנימה אני טובע יחד איתם. מצאתי עם ילד עם גלשן, לקחתי אותו, והצלחתי להגיע לשניים מהם. הם היו באפיסת כוחות".

אבישר המשיך, ופירט את השתלשלות האירועים: "אמרתי להם להחזיק את הגלשן - ואז הם הצביעו על חבר נוסף שלהם שעומד לטבוע. הוא כבר היה עם הראש כמעט כולו בתוך המים והצלחתי למשוך אותו ברגע האחרון".

זירת מציאת גופה בחוף הים באשדוד 5 ביוני 2020. -, אתר רשמי
מציאת גופתו של בילוג באשדוד, היום/אתר רשמי, -

"שלושתם נאחזו בגלשן - ואז הם החלו לצעוק שיש עוד ילד בתוך המים. לא היה לי זמן להוציא אותם החוצה אז לקחתי אותם איתי על הגלשן והתחלנו לחפש. צעקנו בשמו, צללתי שוב ושוב כדי למצוא אותו - לא מצאתי שום דבר ואז הבנתי שאני חייב להוציא אותם החוצה", סיפר אבישר. "כל הזמן אני חושב רק על ההורים שלו. חזרתי שוב לים לחפש אותו אבל לא הצלחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully