וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורה לירות בצעיר ובאמו במסיבת יום הולדת בבאר שבע: בן 27 נאשם ברצח

5.6.2020 / 10:47

נאור מירלשווילי מעפולה מואשם ברצח רותם הרוש בביתו לפני כשנה וחצי. הוא נעצר לאחר המקרה אך שוחרר בשל מחסור בראיות. עקב עדויות במשפט של חברו שהואשם ברצח, חלה התפתחות בחקירה - וכעת מיוחסות לו עבירות רצח, ניסיון רצח, חבלה בכוונה מחמירה ונשיאת נשק

צילום: שי מכלוף, עריכה: תומר לוי

(בווידאו: תיעוד הרצח במצלמות האבטחה, והגשת כתב האישום נגד אבירם זגורי)

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שישי) כתב אישום נגד נאור מירלשווילי, בן 27 מעפולה, בגין רצח רותם הרוש בביתו שבבאר שבע בנובמבר 2018. כתב האישום שהוגש בית משפט המחוזי בבאר שבע, מייחס למירלשווילי עבירות של רצח, ניסיון רצח, חבלה בכוונה מחמירה ונשיאת נשק. הנאשם נעצר ביום שלישי האחרון בחשד למעורבות באירוע בעקבות חקירת ימ"ר נגב, לאחר שכבר נעצר מיד לאחר המקרה - אך שוחרר משום שבפרקליטות סברו כי אין די בחומר הראיות כדי לקשור אותו למעשה.

בפברואר 2019 הגישה הפרקליטות כתב אישום בגין רצח רותם הרוש נגד הגורם המרכזי בפרשה, אבירם זגורי בן ה-30. במהלך משפטו של זגורי, ובעקבות עדויותיהם של שני העדים המרכזיים, התגלו ראיות חדשות הקושרות את הנאשם לאירוע. בתום השלמות חקירה, החליטה הפרקליטות כי יש די תשתית ראייתית המספיקה להעמדת מרילשווילי לדין.

תיעוד -הגשת כתב אישום נגד אבירם זגורי, בן 29, בגין רצח רותם הרוש ז"ל במסיבת יום ההולדת שלו בב"ש בנובמבר האחרון, מחוזי באר שבע, 11 בפברואר 2019
בתמונה: אבירם זגורי. אתר רשמי, אתר רשמי
הירי לעבר רותם הרוש בביתו, נובמבר 2018/אתר רשמי, אתר רשמי

על פי כתב האישום נגד מרילשווילי, בליל הרצח, 15 בנובמבר 2018, הגיע הנאשם למסיבת יום הולדתו ה-21 של הרוש. במהלך המסיבה התגלע ויכוח אלים בין זגורי לבין חברו של הרוש, אדם מסרוגה, שלאחריו מרילשווילי וזגורי עזבו את המקום. השניים החליטו לרצוח את מסרוגה, וזגורי ומרילשווילי הצטיידו בנשק. הם הגיעו לסמטה הסמוכה לביתו של הרוש, וקראו למסרוגה לצאת לחצר, כשזגורי ממתין לו כשהוא חמוש.

מסרוגה יצא מהבית יחד עם הרוש ואחיו, כשהשלושה הגיעו לסמטה, זגורי פתח באש וירה לעבר מרכז גופו של מסרוגה כמה כדורים. אמו של הרוש התערבה באירוע, והנאשם, מרילשווילי, הורה לזגורי לירות בה ובמנוח. זגורי כיוון את הנשק לעבר ראשה, הכה אותה, ירה כדור אחד ברגלה, ולאחר מכן ירה כדור אחד בראשו של הרוש.

הרוש מת במקום, ואמו ומסרוגה הובהלו לבית החולים סורוקה בעיר. מסרוגה נותח כמה פעמים
ועקב התדרדרות במצבו, הוא אף הורדם והונשם במשך כחודש. זאת, בעוד זגורי ומרילשווילי נמלטו מהמקום.

עוד בוואלה!

מגיע לבית, יורה ונמלט: רצח את חברו ביום הולדתו בב"ש | תיעוד

לכתבה המלאה
הגשת כתב אישום נגד אבירם זגורי, בן 29, בגין רצח רותם הרוש ז"ל במסיבת יום ההולדת שלו בב"ש בנובמבר האחרון, מחוזי באר שבע, 11 בפברואר 2019
בתמונה: אבירם זגורי. שי מכלוף
ירה כדור אחד בראשו של רותם הרוש בן ה-21, וגרם למותו. אבירם זגורי/שי מכלוף

למרות שמרילשווילי שוחרר ממעצר לפני כשנה וחצי בשל מחסור בראיות, המשיכה פרקליטות מחוז דרום בשיתוף פעולה עם חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב, להמשיך בחקירה. הגורמים הבינו כי היה מעורב אדם נוסף באירוע הרצח, והמשיכו לבחון את כלל הראיות ביסודיות לאורך כל ההליך.

השבוע נעצר מרילשווילי על ידי ימ"ר נגב בחשד למעורבות ברצח, והוא נותר במעצר עד שהוגש נגדו כתב האישום. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו של מרילשווילי עד לתום ההליכים בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully