וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה וחצי אחרי רצח צעיר בדרום: חשוד במעורבות במעשה נעצר מחדש

3.6.2020 / 12:45

רותם הרוש בן ה-21 נורה למוות במסיבת יום הולדתו בבאר שבע בנובמבר 2018, וגם אמו וחברו נפגעו מהירי. הצעיר בן ה-27 נעצר מיד לאחר המעשה - אך שוחרר בשל מחסור בראיות, בעוד חברו, אבירם זגורי, הואשם ברצח

צילום: שי מכלוף, עריכה: תומר לוי

(בווידאו: תיעוד הרצח במצלמות האבטחה, והגשת כתב האישום נגד אבירם זגורי)

המשטרה עצרה אתמול צעיר בן 27 מבאר שבע, בחשד שהיה מעורב ברצח רותם הרוש בן ה-21 בעיר לפני כשנה וחצי - כך נודע היום (רביעי). החשוד נעצר על ידי ימ"ר נגב כבר לאחר המקרה - אך שוחרר, לאחר שבפרקליטות סברו כי אין די בחומר הראיות כדי לקשור אותו למעשה.

הגורם המרכזי בפרשה, אבירם זגורי, הואשם ברצח לפני יותר משנה. הצעיר שנעצר אתמול חשוד בגרימת מוות בכוונה תחילה, ירי בנשק חם באזור מגורים ונשיאת נשק.

הרצח אירע בליל ה-15 בנובמבר 2018, אז נערכה מסיבת יום ההולדת של הרוש בהשתתפות אורחים רבים. על פי כתב האישום שהוגש נגד זגורי, באותו אירוע פרץ ויכוח אלים בינו לבין אדם מסרוגה, חבר של הרוש, כשהשניים דוחפים זה את זה, וזגורי אף היכה את מסרוגה בפניו.

הגשת כתב אישום נגד אבירם זגורי, בן 29, בגין רצח רותם הרוש ז"ל במסיבת יום ההולדת שלו בב"ש בנובמבר האחרון, מחוזי באר שבע, 11 בפברואר 2019
בתמונה: אבירם זגורי. שי מכלוף
התפתחות דרמטית בפרשה. אבירם זגורי, שהואשם ברצח, בבית המשפט/שי מכלוף

לאחר הדברים עזב הרוש את המסיבה, אך החליט לרצוח את מסרוגה. על פי כתב האישום, הוא הצטייד ברובה, ובסמוך לשעה 03:45 הגיע עם אדם נוסף שזהותו אינה ידועה, לסמטה סמוכה לביתו של הרוש, בה שהו באותו הזמן הרוש, מסרוגה ואנשים נוספים. בעקבות צעקות שעלו מהסמטה, הגיעה למקום גם גילה הרוש, אמו של רותם.

תיעוד -הגשת כתב אישום נגד אבירם זגורי, בן 29, בגין רצח רותם הרוש ז"ל במסיבת יום ההולדת שלו בב"ש בנובמבר האחרון, מחוזי באר שבע, 11 בפברואר 2019
בתמונה: אבירם זגורי. אתר רשמי, אתר רשמי
תיעוד הירי/אתר רשמי, אתר רשמי

בשלב מסוים שלף זגורי את הנשק וירה מספר כדורים לעברם: כמה מהם פגעו בבטנו ובירכו של מסרוגה, כדור נוסף פגע בירח של גילה הרוש, וכדור אחד פגע בראשו של רותם הרוש, שנהרג במקום. על פי כתב האישום, לא הייתה התגרות שדחפה למעשה.

הרוש מת במקום. מסרוגה ואמו של הרוש הובהלו לבית החולים סורוקה בעיר. מסרוגה נותח מספר פעמים ועקב הידרדרות במצבו הוא אף הורדם והונשם במשך כחודש. בעוד זגורי ושותפו נמלטו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully