וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתה של רפיף שמתה מירי תועה בי-ם: "לא יכול להיות שהיא הלכה ככה"

רפיף קראעין בת הארבע הייתה בחצר ביתה בעיסאוויה כשנפגעה בראשה מכדור. "פתאום היא נפלה בכניסה לבית", סיפרו במשפחתה. סבה סיפר כי לא נשמעו קולות ירי, וקרוביה לא ידעו מה קרה עד שהגיעו לבית החולים. לדבריו, "חשבנו שזה רק פצע קטן, אך הוא גרם לנזק רב"

-

(בווידאו: ירי לעבר אב ובנו בשועפאט, בחודש שעבר)

רפיף קרעאין, הילדה בת הארבע ממזרח ירושלים שנורתה מכדור תועה ומתה היום (שני) מפצעיה, שהתה עם משפחתה בעת התקרית, שאירעה לפני כשבועיים בשכונת עיסאוויה. הסב, מחמוד אבו ריאלה, סיפר כי "זה היה בכניסה של הבית, ישבנו עשרה אנשים בחצר, ופתאום הילדה נפגעה בראש. היא באה ליפול, וסבתא שלה תפסה אותה. חשבנו שזה פצע קטן".

לדבריו, בני המשפחה לא שמעו ירי, וכשהגיעו לבית חולים התברר שנפגעה מכדור. "לא שמענו כלום, לא ידענו מה קרה עד שהגענו לבית חולים. העבירו אותה באמבולנס מהדסה הר הצופים לעין כרם. למחרת, אמרו שיש סיכוי להוציא את הכדור, הוציאו אותו ואמרו שזה M16", שחזר הסב.

רפיף מחמד סעיד קראעין ילדה בת 4 מסילוואן המתגוררת עם משפחתה בעיסאוויה שנפצעה בראשה מירי כדור תועה והועברה לטיפול נמרץ במצב קשה. ללא, צילום מסך
"הילדה נפגעה בראש וסבתא שלה תפסה אותה, חשבנו שזה פצע קטן". רפיף קראעין בת ה-4/צילום מסך, ללא

"אחרי הניתוח ועד עכשיו הילדה לא הגיבה. הפצע גרם לנזק רב בראשה", אמר. הסב הוסיף כי המשטרה מסרה למשפחה שמדובר בירי מהרשות הפלסטינית, מאזור ענאתא. אבו ריאלה תיאר את תחושותיו הקשות: "לא יודע איך זה יכול להיות שהילדה פשוט הלכה ככה".

קראעין פונתה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ב-21 במאי, עם פציעת ירי בראשה כשהיא ללא הכרה, מורדמת ומונשמת. המשטרה הודיעה לאחר התקרית כי היא פתחה בחקירת המקרה.

בית החולים מסר היום כי היא נותחה על ידי צוות מומחי נוירוכירורגית ילדים וטופלה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בעין כרם, אך הפגיעה המוחית הייתה קשה מאוד והם נאלצו לקבוע את מותה. "אנו משתתפים בצערה הגדול של המשפחה", מסר בית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully