וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותה של הילדה בת ה-4 שנפצעה מירי כדור תועה במזרח ירושלים

הילדה רפיף קראעין נפגעה באורח אנוש בעיסאוויה לפני כשבועיים, ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם עם פציעה בראשה. היא נותחה ואושפזה במחלקה לטיפול נמרץ, אך הפגיעה המוחית הייתה קשה מאוד והצוותים נאלצו לקבוע את מותה

-

(בווידאו: ירי על אבו ובנו בשועפאט, בחודש שעבר)

הילדה בת הארבע מעיסאוויה, שנפצעה באורח אנוש מירי כדור תועה, מתה היום (שני) מפצעיה לאחר כשבועיים. הילדה, רפיף קראעין, פונתה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר ב-21 במאי, עם פציעת ירי בראשה כשהיא ללא הכרה, מורדמת ומונשמת.

מבית החולים נמסר כי היא נותחה על ידי צוות מומחי נוירוכירורגית ילדים וטופלה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בעין כרם, אך הפגיעה המוחית הייתה קשה מאוד והם נאלצו לקבוע את מותה. לאחר התקרית הודיעה המשטרה כי היא פתחה בחקירה.

רפיף מחמד סעיד קראעין ילדה בת 4 מסילוואן המתגוררת עם משפחתה בעיסאוויה שנפצעה בראשה מירי כדור תועה והועברה לטיפול נמרץ במצב קשה. ללא, צילום מסך
צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותה. רפיפ מחמד סעיד קראעין/צילום מסך, ללא

סבה של קראעין, מחמוד אבו ריאלה, סיפר כי בני המשפחה ישבו בחצר ביתו כשהיא נפגעה. "זה היה בכניסה של הבית, ישבנו עשרה אנשים בחצר, ופתאום הילדה נפגעה בראש", שחזר הסב. "היא באה ליפול, וסבתא שלה תפסה אותה. חשבנו שזה פצע קטן".

לדבריו, בני המשפחה לא שמעו ירי, וכשהגיעו לבית חולים התברר שנפגעה מכדור. "לא שמענו כלום, לא ידענו מה קרה עד שהגענו לבית חולים. העבירו אותה באמבולנס מהדסה הר הצופים לעין כרם. למחרת, אמרו שיש סיכוי להוציא את הכדור, הוציאו אותו ואמרו שזה M16", סיפר אבו ריאלה. "אחרי הניתוח ועד עכשיו הילדה לא הגיבה. הפצע גרם לנזק רב בראשה". הסב אמר כי המשטרה מסרה להם שמדובר בירי מהרשות הפלסטינית, מאזור ענאתא. אבו ריאלה תיאר את תחושותיו הקשות: "לא יודע איך זה יכול להיות שהילדה פשוט הלכה ככה".

ירי על אב ובנו בשעפאט, 21 במאי 2020. ללא, צילום מסך
נורו על ידי רעול פנים. אב ובן בשועפאט/צילום מסך, ללא

באותו היום שבו נורתה קראעין, אירעה תקרית ירי נוספת במחנה הפליטים שועפאט. חמוש רעול פנים נכנס לבית עסק וירה בבעל המקום, האשם א-דבס, ובבנו הפעוט, שנפצעו באורח קל-בינוני.

בתיעוד ממצלמות האבטחה של העסק, נראה החמוש מתקרב לאב ולבנו הקטן ויורה אליהם מטווח אפס כשהם על הרצפה. על פי הדיווחים, הירי בחנות היה לאחר חצות ולאחר מכן נכנסו כוחות הביטחון לשעפאט דרך המחסום הצבאי לחקור את נסיבות הירי.

אירועים אלה התרחשו על רקע המבצע המשטרתי שנערך בחודשים האחרונים בשכונת עיסאוויה, שבמסגרתו בוצעו מאות מעצרים, רבים מהם של קטינים. התושבים מחו כמה פעמים ואף השביתו את הלימודים בשל פעילות של הכוחות סמוך למוסדות החינוך.

(עדכון ראשון: 15:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully