וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר אלופת האתלטיקה: התיק הקודם נסגר לאחר שחוקר קיים יחסים עם קורבנות

1.6.2020 / 12:45

בת ה-50, שנעצרה בחשד שעמדה בראש רשת זנות, הייתה מעורבת בתיק אחר של סחר בנשים, אולם לאחר שהתברר כי חוקר בימ"ר ששימש עד מטעם התביעה פוטר מהמשטרה לאחר שהורשע בהפרת אמונים והשמדת ראיות - הפרקליטות חזרה בה. בית המשפט האריך את מעצרה ב-4 ימים ואסר לפרסם את שמה

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

אלופת ישראל לשעבר מענף האתלטיקה, החשודה בניהול רשת זנות באזור המרכז, עמדה בעבר במרכזה של פרשה דומה - כך עלה בדיון הארכת מעצרה היום (שני) בבית משפט השלום בתל אביב. התיק נגדה קרס לאחר שעלה כי ניקיטה קורילוב, חוקר ימ"ר ואחד מעדי התביעה נגדה, קיים יחסי מין עם נשים בזנות בפרשות אחרות ופוטר מהמשטרה. מעצרה הוארך בארבעה ימים ועל שמה הוטל צו איסור פרסום.

השוטר הורשע ונידון לעשרה חודשי מאסר בינואר האחרון - מה שהוביל בין היתר לביטול כתב האישום נגדה. מאז, כך על פי חומרי החקירה, שבה החשודה בת ה-50 לסרסר בנשים. בכתב האישום שבוטל תואר כיצד הנשים היו משובצות בדירות דיסקרטיות ושם סיפקו שירותי מין בתמורה לכמה מאות שקלים ללקוח, אולם בשל הממצאים - הפרקליטות חזרה בה מכתב האישום.

החשודה בהפעלת רשת הסחר בנשים במהלך דיון בבית משפט השלום בתל אביב 1 ביוני 2020. -, אתר רשמי
החשודה בדיון בהארכת מעצרה, היום/אתר רשמי, -

החשודה נעצרה אתמול, לצד שבעה נוספים, לאחר הפיכתה של החקירה הסמויה שניהלה המשטרה לגלויה. מפרטי החקירה עלה החשד שעמדה בראש רשת שעסקה בהבאת נשים לישראל לצורך מתן שירותי מין במסווה של שירותי עיסוי. עוד עלה חשד שהובילה מסע פרסום לגיוס הקורבנות יחד עם בן זוגה לשעבר בן ה-51.

מוקד הפעלת רשת הסחר בנשים בפתח תקווה 1 ביוני 2020. ראובן קסטרו
אחד ממוקדי הפעלת רשת הזנות בפתח תקווה, היום/ראובן קסטרו

"מדובר בפרשה רחבת היקף בה פעלה רשת של בתי בושת שבעצם הפעילה מספר רב של בתי בושת באזור המרכז, כשאותה רשת נוהלה בצורה היררכית ברורה שבמרכזה ובראשה עמדה החשודה", אמר נציג המשטרה בדיון הארכת המעצר. "מחומר הראיות ניתן לראות תמונה קשה של ניצול מתמשך של אותן בנות שהיו בשולי החברה, במצוקה כלכלית, כשמחקירותיהן ניתן לראות סיפורים קורעי לב, אותן נשים הגיעו כדי להרוויח את לחמן ולעזור לילדיהן הקטנים ולא למותרות כאלה ואחרות".

עו"ד אורית חיון המייצגת את החשודה, סבורה כי למרשתה אין עבר פלילי כלל. "מדובר באישה מכובדת ומוערכת בקהילה", אמרה בדיון. "היא בעלת תארים מרשימים מכל ההיבטים, גם באתלטיקה קלה, גם ייצגה את ישראל באליפויות בעולם, גם בעלת מקצוע ומקצועות ומתמחה בעיסוי ספורט ובהרבה מאוד דברים שמנהלת עסקים חוקיים לאורך השנים".

שופטת השלום ציינה בהחלטתה כי בתיק קיימות "ראיות רבות מסוגים שונים הכוללות עדויות ואמצעים פורנזיים אובייקטיבים. כולם, גם בשלב הזה, מצביעים על החשודה שבפניי - כמי שעומדת בראש ההיררכיה, מנהלת ביד רמה מספר בתי בושת, מבצעת ומקשרת בין מספר גופים וארגונים שנמצאים תחתיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully