וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת ישראל לשעבר מענף האתלטיקה חשודה בהפעלת רשת סחר בנשים

1.6.2020 / 11:39

שמונה בני אדם, בהם אלופת ישראל לשעבר בענף האתלטיקה שעמדה בראש הרשת ובן זוגה לשעבר, נעצרו בחשד שעסקו בהבאת נשים לישראל לצורך העסקתן בזנות. הנשים גויסו באמצעות מודעות דרושים ברוסית להעסקה בשירותי עיסוי. מעצרה של החשודה, ששמה נאסר לפרסום, הוארך בארבעה ימים

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

המשטרה עצרה אתמול אישה בת 50 מרמת גן, אלופת ישראל לשעבר מענף האתלטיקה, בחשד להפעלת רשת זנות מסועפת באזור המרכז - כך הותר היום (שני) לפרסום בתום חקירה סמויה שערכה ימ"ר תל אביב בשיתוף רשות המסים והביטוח הלאומי. שבעה חשודים נוספים נעצרו בחשד למעורבות ברשת, שעסקה בהבאת נשים לישראל לצורך מתן שירותי מין במסווה של שירותי עיסוי.

על פי החשד, בת ה-50 הובילה את מסע פרסום גיוס הקורבנות יחד עם בן זוגה לשעבר בן ה-51, אף הוא תושב רמת גן. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרה בארבעה ימים. צו איסור פרסום הוטל על שמה.

החשודה המרכזית בהפעלת רשת הסחר בנשים. -, אתר רשמי
בת 50 מרמת גן/אתר רשמי, -

מפרטי החקירה עולה כי החשודה ניהלה את עובדי הרשת ואף הדריכה את הנשים כיצד עליהן לפעול במסגרת עבודתן. הן הועסקו בדירות דיסקרטיות בגבעתיים, רמת גן, פתח תקווה ורעננה. לצדה פעלו חשודים נוספים שהוגדרו על פי תפקיד ותחומי אחריות.

מפעילי הרשת, שעל פי החשד ניהלו אותה במשך כמה שנים, עשו זאת בשיטתיות ובתחכום, תוך ניצול ופגיעה בקורבנות. כך, הנשים שהובאו לישראל במסגרתה גויסו בפרסומי מודעות באתרים ברוסית בארץ ובחו"ל: "דרושות מעסות - שכר גבוה". שירותי המין בדירות הדיסקרטיות פורסמו אף הם במסווה של שירותי עיסוי באתרי סקס שונים.

מוקד הפעלת רשת הסחר בנשים ברמת גן  1 ביוני 2020. ראובן קסטרו
פעלו במשך כמה שנים. אחד ממוקדי הפעלת רשת הזנות ברמת גן/ראובן קסטרו

במשטרה ציינו כי מדובר בחקירה משולבת, שעברה לשלב הגלוי ולוותה גם על ידי פרקליטות מחוז המרכז. עם המעבר לשלב החקירה הגלויה, יצאו כוחות משטרה משולבים לאיתור המעורבים ולמעצר החשודים.

במסגרת החקירה וכחלק ממנה, ייחקרו המעורבים גם בחשד לביצוע עבירות של הלבנת הון בהיקפים המוערכים במיליוני שקלים, ועבירות נוספות על פי פקודת המסים. בנוסף לחשודה בהפעלת הרשת, גם שבעת העצורים הנותרים יובאו במהלך היום לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרם.

מוקד הפעלת רשת הסחר בנשים בפתח תקווה 1 ביוני 2020. ראובן קסטרו
אחד ממוקדי הפעלת רשת הזנות בפתח תקווה/ראובן קסטרו

איגוד האתלטיקה מסר בתגובה כי "האתלטית המדוברת אומנם הינה אתלטית עבר, אך בינה לבין האיגוד אין כל קשר בהווה". עוד הוסיפו כי הם מצטערים לשמוע על המעשים המיוחסים אליה, "ומתנגדים לכך בכל תוקף".

(עדכון ראשון: 08:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully