וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר בעקבות ויכוח על הקורונה: הספר מבת ים הואשם ברצח רופא השיניים

הפרקליטות הגישה לביהמ"ש את כתב האישום, לפיו סרגיי יפימוב בן ה-56 שהמספרה בה עבד נמצאת סמוך למרפאת השיניים של גריגורי גריגורייב, הצטייד בסכין בעקבות ויכוח בין השניים בעניין המגיפה. הוא דקר את הרופא פעם אחת בחזהו, ויואשם ברצח בנסיבות מחמירות

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד סרגיי יפימוב, ספר בן 56 מבת ים, בגין רצח רופא השיניים גריגורי גריגורייב במספרתו.

על פי כתב האישום, ויכוח פרץ בין יפימוב, שהמספרה בה עבד נמצאת סמוך למרפאתו של גריגרוייב, לבין הנרצח, בנושא נגיף הקורונה. במהלך אותו ויכוח כינה הספר את גריגורייב בן ה-64 בכינויי גנאי.

בהמשך הצטייד הנאשם בסכין, הגיע אל המספרה, התקשר אל רופא השיניים והורה לו להגיע למקום. גריגורייב הגיע, השניים התווכחו, יפימוב שלף את הסכין ודקר פעם אחת את הרופא בחזהו, בכוונה להרוגו.

הארכת מעצר לחשוד ברצח בבת ים השלום, תל אביב 11 במאי 2020. אבי כהן
רצח בנסיבות מחמירות. יפימוב בביהמ"ש/אבי כהן

הפרקליטות הגישה בקשת מעצר עד תום ההליכים. בבקשת המעצר כתבה עורכת הדין מיטל מור, שהגישה את כתב האישום, כי "גם כשנפל המתלונן על הקרקע בעקבות הדקירה ולאחר מכן התרומם והחל ללכת מהמקום בעודו דקור ומדמם, נמנע המשיב מלהזעיק עזרה וחרף זאת, נכנס למספרה וכעבור דקות ספורות יצא ועזב את המקום".

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully