וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סיפרה לשוטרים שבנה נחטף. הוא התגלה בתעלה, והיא נאשמת ברצח

24.5.2020 / 23:50

פטרישיה ריפלי בת ה-45 מואשמת שדחפה לתעלה את בנה בן ה-9, לאחר שניסיונה הראשון להטביע אותו לא צלח בזכות עוברי אורח. היא מסרה הצהרות סותרות, וטענה בפני החוקרים כי הילד, שעל הרצף האוטיסטי, נחטף ממנה. כשהודתה בהטבעתו למוות אמרה: "הוא הולך למקום טוב יותר"

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

(בווידאו: מיליונר נורבגי דיווח על חטיפת אשתו, ונחשד ברצח שלה)

אישה בת 45 ממיאמי הואשמה אתמול (שבת) בפלורידה בכך שהטביעה למוות את בנה וזייפה את חטיפתו. על פי רשויות אכיפת החוק בעיר, פטרישיה ריפלי הטביעה פעמיים את בנה, אלחנדו בן התשע, אך בפעם הראשונה הוא ניצל על ידי עוברי אורח.

פרקליטת מחוז מיאמי-דייד, קתרין פרננדס רונדל, הרחיבה כי בנה של ריפלי נמצא כשהוא צף בתעלה ביום שישי האחרון. לדבריה, הנאשמת ניסתה להטביע את בנה כשעה לפני כן בתעלה אחרת, אך התושבים במקום שמעו צעקות וחילצו אותו.

"לרוע המזל, כשהיא לקחה אותו לתעלה השנייה, לא היה שם אף אחד", הסבירה פרננדס רונדל לסוכנות הידיעות אי-פי. "היא ניסתה לעשות זאת לפני, ואנשים חילצו אותו. הוא יכול היה להישאר בחיים. מכלל העובדות עולה שהיא התכוונה לרצוח אותו". הפרקליטה הוסיפה כי התובעים טרם החליטו האם יבקשו מבית המשפט להטיל על ריפלי עונש מוות.

פרטישיה ריפלי ממיאמי שהטביעה למוות את בנה וזייפה את חטיפתו, פלורידה, ארצות הברית. 24 במאי 2020. AP
"מכלל העובדות עולה שהיא התכוונה לרצוח את בנה". פטרישיה ריפלי/AP

עוד ציינה פרננדס רונדל כי הילד בן התשע היה על הרצף האוטיסטי, ולא היה מסוגל להביע את עצמו במילים. "הוא לא הצליח להגיד כלום לאלו שהצילו אותו בפעם הראשונה", אמרה. "הוא לא היה מסוגל לומר 'אמא הכניסה אותי למים'".

המשטרה המקומית מסרה כי האם טענה בתחילה ששני גברים שחורים ארבו לה ודרשו ממנה סמים. ריפלי סיפרה לחוקרים כי השניים לקחו את הטלפון הנייד שלה וחטפו את בנה. גופתו של בן התשע נמשתה מתעלה במסלול גולף במיאמי.

עוד בוואלה!

במהלך שיחת זום עם 20 משתתפים: הבן רצח את אביו ונמלט דרך החלון

לכתבה המלאה
ניידת של משטרת מיאמי במהלך התפרצות נגיף הקורונה. פלורידה, ארצות הברית. 24 במאי 2020. AP
האם עומתה מול סרטונים שתיעדו אותה דוחפת את בנה למים. משטרת מיאמי/AP

החוקרים טענו כי ריפלי מסרה "הצהרות סותרות", עד שלבסוף עימתו אותה עם גרסאותיהם של עדי הראייה לניסיון הרצח הראשון, וכן עם קטעי וידיאו שתיעדו את הניסיון שלה לדחוף את בנה לתעלה. בתצהיר שנגבה ממנה הודתה ריפלי כי נסעה עם בנה אלחנדרו לתעלה נוספת, ואמרה כי "הוא הולך להיות במקום טוב יותר".

האב, אלדו ריפלי, פרץ בבכי לאחר הדיון בבית המשפט. לדבריו, "אנחנו אוהבים את אלחנדרו. כל מה שהם אומרים על אשתי - זה לא אמיתי". עורך דינה, נלסון רודריגז-ורלה, ביקש מהציבור לא לשפוט לפני שיהיה מידע נוסף הנוגע לפרשה. "יש לה עדיין הזדמנות לטהר את שמה", אמר. "היא הייתה אם מצוינת ואדם נהדר לכל הדעות. יש הרבה שתומכים בה. זו משפחה נפלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully