וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב נהריה מואשם באיומים על ראש העיר: "אני אטביע אותך"

21.5.2020 / 12:54

אביאל-יצחק בן שושן, תושב העיר בן 24, חשוד שניגש באופן מאיים לרונן מרלי סמוך לאחד החופים בעיר, נצמד אליו וגידף אותו. לפי המשטרה, האירוע החל לאחר שהצעיר, בעל עבר פלילי עשיר, דרש שמרלי יעסיק אותו בעירייה. פרקליט הנאשם: זו לא עבירה פלילית

עריכה: אסף דרורי

(בווידאו: גבר נפגע באורח אנוש בשריפה בנהריה)

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) בבית משפט השלום בקריות נגד צעיר מנהריה, אביאל-יצחק בן שושן בן ה-24, בגין איומים על ראש העירייה רונן מרלי. ביום שלישי, בשעת ערב, עצרו אותו שוטרי תחנת נהריה סמוך לחוף העירוני גלי גליל, אחרי שפקחי עירייה עיכבו אותו שם והזעיקו את המשטרה כשעל פי החשד ניגש בצורה מאיימת למרלי, נצמד אליו, גידף אותו ואיים עליו: "יא הומו, אני אטביע אותך, אני אזיין אותך".

ממסמכים שהגישה המשטרה לבית המשפט עולה שהרקע לאירוע הינו דרישתו של בן שושן כי מרלי יעסיק אותו בעירייה. על פי חשד המשטרה בן שושן היה בגילופין. "מדובר באירוע שלכל היותר הוא אירוע לא נעים אך לא מדובר בעבירה פלילית", אמר אתמול עו"ד עידן רז שייצג את בן שושן מטעם הסניגוריה הציבורית, בדיון בית משפט ראשון בעניינו. אבל, השופטת סימי פלג קימלוב קבעה כי קיים חשד סביר שהצעיר ביצע את המיוחס לו ובהתחשב בעברו הפלילי בעבירות אלימות ואיומים והותירה אותו מאחורי סורג ובריח.

"לא מדובר בקוריוז", הדגיש באותו דיון נציג משטרת נהריה עו"ד דני קייזר, שהזכיר: "בנהריה, ראש העיר הקודם היה מאוים ונאלץ להסתובב עם מאבטח צמוד". הוא מסר את כוונת המשטרה לפרוק מצלמות אבטחה באיזור, כבר אותו היום. היום, בתום חקירת בזק של המשטרה, הוגש כבר כתב אישום.

ראש עיריית נהריה רונן מרלי. יח"צ,
בעבר הסתובבו ראשי ערים עם מאבטח. ראש העיר מרלי/יח"צ

"גידף צעק ואיים על ראש עיריית נהרייה שעה שביצע סיור שגרתי במסגרת תפקידו", טען התובע עו"ד אורי אדלר בשם יחידת התביעות של המשטרה שהגישה את כתב האישום. "התנהגותו מלמדת שעסקינן באדם אשר אינו ירא משלטו של החוק בשים לב שאיומיו הופנו כלפי נבחר ציבור והכל על רקע דרישתו כי יעסיקו ואם לא די בכך, הרי שלא הסתפק בהשמעת איומים מילוליים כנגדו אלא הגדיל לעשות והתקרב בצורה מאיימת לעברו והורחק על ידי הפקחים שהיו במקום", ציין.

בהתחשב בנסיבות האירוע ובעברו הפלילי של אביאל בן שושן הצעיר, הכולל כבר הרשעות ובהן סחיטה באיומים ואיומים, תקיפה חבלנית, החזקת סכין שלא כדין ועוד ואף מאסרים. וכן תיק נוסף בגינו הוגש כבר כתב אישום שטרם החל להתנהל, מבקש התובע את הארכת מעצרו של בן שושן עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. דיון לגופה של הבקשה ייתקיים ביום שני הבא, ובינתיים, בהסכמת הסניגוריה הציבורית באמצעות עו"ד אסף צברי הלומד את תיק החקירה, האריך סגן הנשיא השופט יוסי טורס את מעצרו של בן שושן עד החלטה אחרת.

מדובר בצעיר, אבא לילד קטן, שנקלע למצוקה כלכלית עקב משבר הקורונה, ושמכחיש כי איים על ראש העיר או שהתכוון לפגוע בו, חלילה", אמר הסניגור, עו"ד אסף צברי לוואלה! NEWS. "כשנקבל את חומר החקירה במלואיו נגיב בהתאם בבית המשפט".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully