וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה את העבריין שמוליק הרוש בחשד לניסיון רצח בצפון

20.5.2020 / 16:32

הרוש נעצר בחשד שהיה מעורב בדקירת תושב נהריה בן 42 סמוך לביתו ברחוב שמעון רייך בעיר. הפצוע הועבר במצב קשה למרכז הרפואי לגליל בעיר, והוא מורדם ומונשם. בית המשפט יקיים דיון בהארכת מעצרו בשיחת ועידה. הרוש מכחיש כל מעורבות לאירוע

-

היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה עצרה הבוקר (רביעי) את העבריין שמוליק הרוש, בחשד לניסיון רצח. הרוש, בן 40 מנהריה, חשוד שהיה מעורב בדקירת תושב העיר בן 42 סמוך לביתו ברחוב שמעון רייך במרכז העיר נהריה, כ-250 מטרים מביתו של הרוש. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו, ובתום דיון בבית משפט השלום בחיפה הוחלט כי מעצרו יוארך בשישה ימים.

התקיפה התרחשה בסביבות השעה 03:30. אלמוני או אלמונים זימנו אותו לרדת מדירתו לפתח הבניין בו הוא מתגורר וכשירד דקרו אותו שם בכל חלקי גופו. הוא נפצע באורח קשה, התמוטט ופונה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א למרכז הרפואי לגליל בנהריה. ד"ר ניקולא מחול, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים, מסר כי בתום ניתוח לעצירת הדימומים שארך שעות הוא הועבר למחלקה שלו שם הוא מאושפז במצב קשה מורדם ומונשם. מצבו מתייצב. הרוש נחקר בינתיים במשרדי הימ"ר בחיפה.

השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב ציינה בתום הדיון כי שוכנעה כי קיים יסוד סביר לחשד כי היה מעורב בביצוע העבירות המיוחסות לו, דהיינו ניסיון לרצח, שיבוש הליכי חקירה, סיוע לאחר מעשה ועבירות נוספות. "גם אם תצא מנקודת הנחה כי לא הוא היה זה שדקר בפועל".

שמוליק הרוש בדיון בבית משפט בחיפה, פברואר 2018. יואב איתיאל
נעצר בחשד לניסיון רצח. הרוש בדיון בהארכת מעצרו ב-2018/יואב איתיאל

סנגורו של הרוש, עו"ד ציון שמעון, אמר בדיון כי בבית בו שהה יש מצלמות וכי חוקרי המשטרה יכולים בקלות לדעת מתי יצא ומתי נכנס לבית. "המצלמות בידיהם, אני מקווה שהם ראו ואם לא זה חמור מאד", אמר וטען כי צריך לפחות לשלול את האפשרות שהוא ביצע את הדקירה בפועל לפני שבאים לבית המשפט.

שמוליק הרוש אמר לוואלה! NEWS כי אין לו קשר לאירוע המדובר וכי הוא מכחיש את המיוחס לו מכל וכל. הרוש מסר את הדברים דרך סנגורו עו"ד ציון שמעון, שנפגש עמו במשרד הימ"ר. עו"ד שמעון אמר כי "לא היה ולא נברא, להרוש אין שום קשר למקרה הזה, לא ישיר ולא עקיף".

לדבריו של סנגורו, הרוש לא מופתע שעוצרים אותו. "המשטרה מחפשת כותרות ומחפשים אותו הרבה בגלל שהוא יעד. אבל אין לו שום קשר למקרה זה", אמר עו"ד שמעון. "כנראה שזה נובע מהלחץ התקשורתי. זה גורם למשטרה לבוא ולעצור אותו על לא עוול בכפו".

היכל המשפט בחיפה, 2016. ללא, אתר רשמי
"לא היה ולא נברא. להרוש אין קשר ישיר או עקיף למקרה". בית משפט השלום בחיפה/אתר רשמי, ללא

שמו של הרוש עלה לאחרונה לכותרות לאחר ששיגר איום ליריבו, מיכאל מור, באמצעות שיר שהוקדש לו על ידי הזמר דקל וקנין. בסרטון שצולם כנראה לפני מספר שבועות נראה הרוש מקדיש שיר עם מסר מבזה למור.

בעבר, הרוש ומור שיתפו פעולה במשך שנים רבות. שנה לאחר שהתפוצצה פרשת השוטרים שרצו לנקום במור ב-2007 וניסו לחסל אותו, מור והרוש עמדו לדין בגין הכנת מצבור כלי נשק בחצר בית ספר בנהריה. הקרע הגדול בין השניים הגיע בפברואר 2014. הרוש עמד מאחורי הנחת מטען צינור שהיה אמור לגרום לפיצוץ רב עוצמה בחנייה של "שוק פייסל" במרכז מסחרי בפאתי נהריה, על רקע סחיטה של בעל עסק. ביריבות בין השניים נספרו אינספור ניסיונות התנקשות ואירועי אלימות חמורים אחרים, בבתי כלא ומחוץ להם.

(עדכון ראשון: 12:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully