וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו במחלקה האונקולוגית: אבישלום מת מקורונה, אשתו נשארה עם תינוק בן שנה

20.5.2020 / 10:09

רוזיליו, חולה סרטן בן 33 ממגדל העמק, הכיר את רעייתו ליהי במהלך הטיפולים בשיבא. אישתו שחלתה גם כן בנגיף יחד איתו, החלימה. הוא הותיר אחריו תינוק בן שנה

צילום: יותם רונן

(בווידאו: בית ספר ברחובות נסגר לאחר שמורה חלתה בקורונה)

אבישלום רוזיליו, בן 33 ממגדל העמק, מת הלילה (רביעי) בבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שחלה בקורונה. רוזיליו ואשתו ליהי בת ה-23 נדבקו בנגיף לפני כחודשיים, אך בעוד שהיא החלימה, מצבו של אבישלום הידרדר. במשך שלושה שבועות היה מורדם ומונשם, וכששב להכרה, אפשרו הרופאים לרעייתו לבקרו.

אבישלום, שסבל ממחלת הסרטן בטרם נדבק בנגיף, הכיר את אשתו במחלקה האונקולוגית בשיבא, שם טופלה אף היא. לפני כ-11 חודשים נולד בנם, רפאל-נחמן.

אבישלום רוזיליו. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
הכיר את אשתו במחלקה. אבישלום רוזיליו/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

רוזיליו, הוא קרוב משפחתו של שמעון סויסה, ראש מועצת חצור הגלילית. "הוא נלחם כמו אריה", סיפר על מאבקו של אבישלום במחלת הסרטן. "חשבנו, הנה הלוחם שלנו סיים את קרבות חייו, ושוב כמו סרט איימים, פורצת הקורונה, פוגעת בכל משפחת רוזיליו, תפילות והרבה תפילות, בני המשפחה הבריאו, נותר במערכה אבישלום , שנאבק על חייו, ולצערנו מסר את נשמתו לבורא עולם הלילה אחרי חצות. אבישלום אהוב שלנו, בשנים האחרונות, כל יום ובכל תפילה נשאתי עיניי לבריאותך, התעניינתי תמיד לשלומך, לצערינו, אנחנו נפרדים מוקדם מהרגיל, אתה משאיר לרעייתך לבכורך להוריך רחל ואיציק לאחיך ולמשפחתינו חלל גדול".

אתמול עדכן משרד הבריאות כי מניין המתים מקורונה בישראל הוא 278 בני אדם. במקביל, נמשכת מגמת הירידה בהיקף החולים המונשמים - שמספרם הוא 38. גם כמות החולים הפעילים בישראל ירדה ביממה האחרונה ב-168, כך שמספרם כעת הוא 2,946.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully