וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מהפעוטות נדבק בקורונה - ו-17 ילדי מעון בתל אביב נכנסו לבידוד

18.5.2020 / 21:17

הורי מעון "אמונה" בתל אביב התבשרו כי אחד מהפעוטות נדבק בנגיף, ככל הנראה מקרובת משפחתו. הכיתה תעבור חיטוי ובינתיים - הילדים יישארו בבית, זאת לאחר החזרה החלקית לשגרה במערכת החינוך

צילום: רוני כנפו ויותם רונן, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

פעוט בן שנתיים נדבק בנגיף הקורונה ובעקבות כך 17 ילדים ממעון "אמונה" של משרד העבודה והרווחה בתל אביב התבקשו הערב (שני) להיכנס לבידוד. הוריהם של הפעוטות קיבלו הערב הודעה שבה נכתב: "הורים יקרים, שלום רב, לצערנו אובחן פעוט בכיתת הגמולים במעון הרטוב בתל אביב כחולה בקורונה. לפי הנחיות ד"ר מיכל סביון, סגנית הרופאה המחוזית של תל אביב במשרד הבריאות, רק על ילדי כתתו להיכנס מידית לבידוד". בהודעה צוין כי הכיתה תעבור חיטוי על פי הנחיות משרד הבריאות, ונטען כי הפעוט לא נדבק במעון אלא על ידי קרובת משפחתו.

על פי הנתונים העדכניים של משרד הבריאות, 16,643 נדבקו עד כה בקורונה בישראל, מתוכם 3,114 חולים כעת ויותר מ-13 אלף החלימו. כמו כן, 276 בני אדם מתו מהנגיף.

בעקבות ההאטה במגמת ההידבקות שחלה בשבועות האחרונות, מגבלות רבות שהוטלו בניסיון לבלום את התפשטות הנגיף הוסרו, וגם מערכת החינוך חזרה לשגרה. בנוסף לבתי הספר ולגני הילדים, גם מעונות היום המפוקחים נפתחו במתכונת מלאה.

מעון אמונה, רחוב דוכיפת 8, נתניה. שלומי גבאי
מעונות היום המפוקחים חזרו לפעילות. מעון אמונה/שלומי גבאי

היום נודע כי חמישה בני משפחה בשכונת נווה עופר שבדרום תל אביב חלו בקורונה, מה שהביא לחשש מהתפרצות מוגברת של תחלואה מהנגיף בשכונה. התושבים נקראו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, בעוד שעיריית תל אביב-יפו פתחה בפעולות לחיטוי מוקדים מרכזיים בשכונה.

זהו לא המקרה הראשון מאז שגרת הקורונה שבו ילדים נשלחו לבידוד בעקבות חשיפה לנגיף הקורונה במערכת החינוך. לפני שלושה ימים נסגר בית הספר נבון ברחובות עד ל-27 במאי, לאחר שאשת צוות חינוכי שבאה במגע עם כל אנשי הצוות ועם ארבע קבוצות תלמידים חלתה בקורונה. כמו כן, במקרה נוסף מאותו היום, סייעת בבית הספר היסודי הגליל שבתל אביב אובחנה כחולה בקורונה, ובעקבות זאת שבעה ילדי הכיתה והמורה הונחו להיכנס לבידוד לשישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully