וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידרדר עם הרכב לתהום: גבר בשנות ה-40 לחייו מת בתאונה סמוך למצדה

13.5.2020 / 17:25

צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה בכביש 3199 מצא את הנהג כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו. "הרכב הדרדר עשרות מטרים בתהום, והגישה אליו היתה קשה", סיפרו המחלצים. המשטרה פתחה בחקירה

צילום: בית חולים רמב"ם, עריכה: אסף דרורי

גבר בשנות ה-40 לחייו מת היום (רביעי) לאחר שהדרדר עם רכבו לתהום בכביש 3199, סמוך למצדה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו בזירת האירוע. שוטרים הגיעו אף הם לזירה, ובוחני תאונות החלו בחקירת התאונה.

פרמדיק מד"א בוריס מנטו סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהדרדר עשרות מטרים בתהום, כשאין גישה אליו מחלקו העליון של הכביש. הגענו עם הניידת טיפול נמרץ למרגלות הכביש ומשם המשכנו רגלית עם ציוד רפואי עד שהגענו לרכב".

גבר נהרג מהדררדרות רכב לתהום בכביש 3199 סמוך למצדה. 13 במאי 2020. מד"א
הרכב הידרדר לתהום. זירת התאונה, היום/מד"א

מנטו הוסיף כי "הפצוע היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

רכב התהפך לתוך תהום בסמוך למצדה. 13 במאי 2020. זק"א, אתר רשמי
"הפצוע היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה". זירת התאונה, היום/אתר רשמי, זק"א

הבוקר אירעו שתי תאונות דרכים דומות בתוך דקות בתל אביב ובגבעתיים. רוכב אופנוע בן 23 נפגע מרכב בדרך יצחק רבין בגבעתיים, ונפצע באורח בינוני. רוכב אופנוע בן 30 החליק בשדרות ירושלים בתל אביב, וופצע באורח בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

ביום שני נהרג ילד בן ארבע מפגיעת רכב בדרך חיים קוליץ בירושלים. סבתו בת ה-65 נפגעה אף היא ומצבה קשה. צוות מד"א פינה את השניים לבית החולים הדסה עין כרם, שם נקבע מותו של הילד. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה, כשנהג הרכב עוכב במקום.

"כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים, אישה מבוגרת וילד בן שש שוכבים על הכביש בסמוך לרכב", סיפרו חובשי מד"א אלעד רוזמרין ויובל בר אור. "ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות ומיד התחלנו בפעולות החייאה בילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והוא פונה במצב קריטי לבית החולים תוך המשך פעולות מצילות חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully