וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע וברח בנתניה: נעצר נהג החשוד בהריגתה של הולכת רגל

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד פגע באישה בעת שעברה במעבר חצייה, פצע אותה אנוש ונמלט מהמקום. הוא נעצר מאוחר יותר בדירתו שבעיר, בתום סריקות של המשטרה. נסיבות התאונה נחקרות

צילום: מד"א, עריכה: ניר חן

גבר כבן 43 נעצר לפנות בוקר (שלישי) לאחר שעל פי החשד פגע עם רכבו בהולכת רגל ברחוב רזיאל-ששת הימים בנתניה, פצע אותה אנוש ונמלט מהמקום. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותה לבית החולים לניאדו כשהיא סובלת מחבלות בכל חלקי גופה, אך בתום פעולות החייאה נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה.

מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי נהג רכב הפרטי פגע בהולכת רגל שחצתה את הכביש במעבר חצייה. לאחר ביצוע סריקות אחריו הוא אותר בביתו שבנתניה, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. נסיבות התאונה נחקרות.

זירת תאונת הדרכים ברחוב גולדה מאיר, ירושלים 21 באפריל 2019. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת תאונה/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

אמש נהרג ילד בן ארבע מפגיעת רכב בדרך חיים קוליץ בירושלים. סבתו בת ה-65 נפגעה אף היא ומצבה קשה. צוות מד"א הגיע לזירת התאונה ופינה את השניים לבית החולים הדסה עין כרם, שם נקבע מותו של הילד. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. נהג הרכב עוכב במקום.

"כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים, אישה מבוגרת וילד בן שש שוכבים על הכביש בסמוך לרכב", סיפרו חובשי מד"א אלעד רוזמרין ויובל בר אור. "ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות ומיד התחלנו בפעולות החייאה בילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והוא פונה במצב קריטי לבית החולים תוך המשך פעולות מצילות חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully