וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל בן 46 נהרג מפגיעת מכונית בגבעתיים

8.5.2020 / 14:05

גבר שנפגע מרכב ברחוב ויצמן בעיר נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו. מחקירה ראשונית עולה כי נהג הרכב עלה על המדרכה, פגע בהולך הרגל ובשני רכבים חונים. בתאונת בגליל העליון נפצעו 9 בני אדם, בהם 3 במצב קשה ואישה בהריון במצב בינוני

צילום: דוברות מד"א

(בוידאו: קשיש בן 84 נדרס למוות בחיפה ע"י בנו החירש-אילם)

הולך רגל בן 46 נהרג הבוקר (שישי) מפגיעת רכב ברחוב ויצמן פינת המעיין בגבעתיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר במצב קשה עם חבלת ראש, כשהוא מורדם ומונשם - ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מחקירה ראשונית שבוצעה בזירת התאונה עולה כי נהג הרכב עלה על המדרכה, פגע בהולך הרגל ובשני רכבים חונים. כוחות משטרה ובכללם בוחני תנועה במקום מכווינים את התנועה וחוקרים את נסיבות האירוע. נהג הרכב נפצע באורח קל ופונה אף הוא לקבלת טיפול רפואי.

פראמדיק מד"א שי פנחס שהגיע לזירה, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה על המדרכה כשהוא סובל מחבלת ראש מדממת. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה ופגע בו ונעצר אחרי שפגע במספר כלי רכב נוספים".

תאונת דרכים בין אוטובוס להולך רגל ברחוב ישראל גלילי בראשון לציון. 9 במרץ 2020. דוברות משטרת ישראל
עדי ראייה סיפרו כי הוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה ופגע בו/דוברות משטרת ישראל

הוא הוסיף כי "הענקנו לפצוע טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה וטיפול תרופתי ופינינו אותו במצב קשה ויציב לבית החולים".

בתאונת דרכים נוספת שאירעה היום, נפצעו תשעה בני אדם בהתנגשות שני כלי רכב בכביש 918 סמוך לחורשת טל שבגליל העליון. צוותי מד"א וכוח רפואה של צה"ל פינו במסוק לבית החולים רמב"ם גבר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם מונשם ועוד גבר פצוע קשה. שתי פצועות נוספות בהן אישה כבת 30 עם פגיעת ראש בהכרה ואישה בהריון בת 39 עם חבלת בטן פונו לבית החולים זיו בצפת. חמשת הפצועים האחרים קיבלו טיפול רפואי במקום.

שוטרי משטרת ישראל הוזעקו לזירת התאונה, ובוחני תאונות דרכים אוספים ממצאים לבחינת נסיבות קרות התאונה.

(עדכון ראשון: 09:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully