וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכת רגל בת 63 נהרגה מפגיעת אוטובוס בתל אביב

11.5.2020 / 12:21

האישה, תושבת העיר, נפגעה בזמן שחצתה את הכביש ברחוב באבן גבירול פינת דוד המלך. היא סבלה מפגיעה מערכתית קשה, ופונתה תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים איכילוב - שם נאלצו לקבוע את מותה

צילום: דוברות מד"א

(בווידאו: קשיש נדרס על ידי בנו בחיפה)

הולכת רגל, תושבת תל אביב בת 63, נהרגה הבוקר (שני) מפגיעת אוטובוס ברחוב אבן גבירול פינת דוד המלך בעיר. צוותי מד"א הגיעו למקום, ומצאו את האישה מחוסרת הכרה כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית קשה. הצוותים העניקו לה טיפול רפואי במקום ופינו אותה תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים איכילוב, שם נקבע מותה. בוחני התנועה החלו בבדיקת נסיבות התאונה.

ערן נדלר, חובש בכיר במד"א, סיפר כי "במרחק של מספר מטרים מהצומת על הכביש בסמוך לאוטובוס שכבה הפצועה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. התחלנו מיד בביצוע פעולות רפואיות מצילות חיים שכללו פעולות החייאה ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ והיא פונתה תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

זירת תאונת הדרכים ברחוב אבן גבירול בתל אביב 11 במאי 2020. צילום: תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה ברחוב אבן גבירול בתל אביב, היום (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)/אתר רשמי, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רק ביום שישי האחרון נהרג הולך רגל נוסף באזור המרכז. גבר בן 46 נפגע מרכב ברחוב ויצמן פינת המעיין בגבעתיים ופונה לבית החולים שיבא תל השומר במצב קשה עם חבלת ראש, כשהוא מורדם ומונשם. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

זירת תאונת הדרכים ברחוב אבן גבירול בתל אביב. צילום: תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
אחד מכל ארבעה הרוגים בתאונות - הולך רגל. זירת התאונה בתל אביב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)/אתר רשמי, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

על פי נתוני עמותת אור ירוק, מתחילת השנה נהרגו 22 הולכי רגל בתאונות דרכים, שנים מהם בשבוע שעבר, בחיפה וגבעתיים. בשנה שעברה אחד מכל ארבעה הרוגים בתאונות דרכים היה הולך רגל. עוד עלה מנתוני העמותה כי באותה שנה, כמעט כל הולך רגל שני הרוג הוא ילד או אזרח ותיק - 42 מתוך 88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully