וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בבת ים: הספר טען כי רופא השיניים קילל אותו - ודקר אותו למוות

11.5.2020 / 12:25

מעצרו של תושב העיר בן 56, שנחשד ברצח הרופא שעבד במרפאה הסמוכה למספרה שבבעלותו, הוארך בתשעה ימים. לאחר שנמלט, סרגיי יפימוב סיפר לחוקרים כי הנרצח העליב אותו בעקבות ויכוח שפרץ בין השניים

צלום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) בתשעה ימים את מעצרו של סרגיי יפימוב, ספר בן 56, החשוד ברצח רופא השיניים בבת ים אתמול. לפי החשד, הרקע לרצח הוא ויכוח שפרץ בין הרופא לבין יפימוב, שעובד כספר בעסק שצמוד למרפאת השיניים. לטענת יפימוב ברצח, במהלך הוויכוח הרופא קילל והעליב אותו, ובעקבות זאת דקר אותו למוות ונמלט.

החשוד הסגיר את עצמו למשטרה אך לא משתף פעולה בחקירה. אתמול שחררה המשטרה חשוד נוסף לביתו, לאחר שבחקירה עלה שהוא לא היה מעורב ברצח.

הארכת מעצר לחשוד ברצח בבת ים השלום, תל אביב 11 במאי 2020. אבי כהן
הארכת מעצרו של יפימוב, היום/אבי כהן

אחד מעדי הראייה שחזר כי הרופא הגיע למספרה, ביקש עזרה והתמוטט. "הכרתי אותו, הוא עובד פה לא רחוק", סיפר. "הוא נכנס למספרה ואמר 'דקרו אותי', תזמין אמבולנס', והתמוטט", הוסיף.

זירת הדקירה במספרה בבת ים 10 במאי 2020. לירן לוי, אתר רשמי
זירת הרצח בבת ים, אמש/אתר רשמי, לירן לוי

"במקום הייתה המולה גדולה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א מעוז ויברמן. "הגבר שכב על הרצפה, כשהוא מחוסר הכרה. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, ופינינו אותו במהירות לבית החולים וולפסון, כשמצבו קשה".

(עדכון ראשון: 11:28)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully