וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין מיכאל מור עונה למזמין הברכה מדקל וקנין: "בקרוב אני משתחרר"

בחשבון הפיייסבוק של העבריין המרצה עונש מאסר נשלח מסר מאיים לשמוליק הרוש, שהקדיש באמצעות הזמר שיר עם מסר מבזה. "אני מבין שזה הכי גבוה שלך, ואין לך דרך אחרת להתפרסם. כך הפחדן מנסה לנצח", נכתב

צילום: שי מכלוף, בני בן סימון, עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: הגשת כתב אישום נגד מיכאל מור, 2017)

בחשבון הפייסבוק של העבריין מיכאל מור, שמרצה עונש מאסר בכלא, פורסם הערב (ראשון) פוסט בו איים על יריבו, שמוליק הרוש, בעקבות סערת הקדשת השיר באמצעות הזמר דקל וקנין. "אל תשכח שבקרוב אני משתחרר", נכתב בפוסט לאחר שהרוש, אחד העבריינים הבכירים באזור הצפון, ביקש מווקנין להקדיש למור שיר, לפיו: "אתה לא אמין ואין לך מילה, אתה לא אותו הגבר שהיה בהתחלה".

"לפני כמה חודשים, איזה ליצן ישב באירוע ,שתה כוסית וחצי, לשנייה אחת חש איזשהו סוג של ביטחון שהחליט להקדיש לי שיר דרך טמבל בן 14, ומפרסם את זה בכל מדיה אפשרית", נכתב בחשבון הפייסבוק של מור. "אני מבין שזה הכי גבוה שלך, ואין לך דרך אחרת להתפרסם... חיכית שהמשטרה יעשו בשבילך את העבודה בכדי שתוציא את ראשך מהמחילה".

מור הוסיף כי "כך הפחדן מנסה לנצח. אל תשכח שבקרוב אני משתחרר, אל תפקיר את כולם ותברח לכפר... תהיה גבר כמו שאתה מנסה להיות עכשיו".

הארכת מעצר מיכאל מור בבית משפט השלום בעכו, יחד עם עורך דינו יהלו שפרלינג. יוני 2015. ערן גילווארג
מסר מאיים מבית הכלא. מור, 2015/ערן גילווארג

שיתוף הפעולה בין הרוש למור נמשך שנים ארוכות. שנה לאחר שהתפוצצה פרשת השוטרים שרצו לנקום במור ב-2007, וניסו לחסל אותו, השניים עמדו לדין בגין הכנת מצבור כלי נשק בחצר בית ספר בנהריה.

הקרע הגדול בין השניים הגיע בפברואר 2014. הרוש עמד מאחורי הנחת מטען צינור שהיה אמור לגרום לפיצוץ רב עוצמה בחנייה של "שוק פייסל" במרכז מסחרי בפאתי נהריה, על רקע סחיטה של בעל עסק. ביריבות בין השניים נספרו אינספור ניסיונות התנקשות ואירועי אלימות חמורים אחרים, בבתי כלא ומחוץ להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully