וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה למשטרה: העבריין מיכאל מור שוחרר אחרי שנעצר בחשד לניסיון רצח

18.5.2017 / 11:43

בית המשפט השלום בעכו הורה לשחרר את מור למעצר בית עם צו הרחקה מנהריה ומעכו למשך 20 יום. העבריין נעצר בחשד למעורבות באירוע ירי בעכו לפני כשבועיים על ידי אופנוען חולף

צילום: ערן גילווארג, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: הארכת המעצר של מיכאל מור, ביום שלישי)

בית משפט השלום בעכו הורה היום (חמישי) לשחרר את העבריין מיכאל מור למעצר בית של שמונה ימים, עם צו הרחקה מנהריה ומעכו ל-20 יום. מור נעצר לפני שלושה ימים בחשד לניסיון רצח ולקשירת קשר לביצוע פשע, בהמשך לאירוע ירי בעכו לפני כשבועיים.

"ההחלטה מדברת בעד עצמה", מסרו סניגוריו של מיכאל מור עו"ד יהלי שפרלינג ועו"ד דורון נוי. "מניסיון רצח לא משתחררים בכזו קלות, אין ספק שלא היו פה ראיות ולא יהיו ראיות בתיק זה. חבל שהמשטרה לא בדקה את האליבי שלו לפני שיצאה ברעש גדול. אנו מברכים על כך שהמשטרה ידעה בסופו של יום להודות בטעות ולשחררו".

באירוע, ירה אלמוני לעבר צעיר בן 20 מאופנוע חולף, שרשום על שמו של מור והוחרם. לטענת המשטרה, שמייחסת לעבריין גם עבירה של קשירת קשר לביצוע פשע, צפויים מעצרים נוספים. הירי התרחש בשעות הצהריים שעבר ברחוב החרמון בעכו. הצעיר שנורה פונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה. "מדובר באירוע מורכב עם כמה מקורות. ישנם כמה מעורבים שיתבקשו להיחקר", אמר חוקר המשטרה בדיון הראשון שנערך ביום שלישי.

הארכת מעצר של מיכאל מור בשלום בעכו  10 במאי 2017. ערן גילווארג
מור בבית המשפט, השבוע/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully