וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסם רוי הורן מהצמד "זיגפריד ורוי" מת מקורונה בגיל 75

הבדרן הגרמני-אמריקני ושותפו התפרסמו בזכות מופעי הקרקס והבידור שהפכו לסמל במשך ארבעה עשורים בלאס וגאס. בעבר שרד הורן תקיפת טיגריס על הבמה, וכעת הלך לעולמו לאחר שנדבק בנגיף. "איבדתי את חברי הטוב ביותר", ספד לו פישבאכר

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

(בווידאו: שר החוץ פומפאו בביקורת חריפה על התנהלות סין בקורונה)

רוי הורן, חבר ההרכב המפורסם "זיגפריד ורוי", מת אתמול (שישי) בגיל 75, מסיבוכי מחלתו לאחר שנדבק בווירוס הקורונה - כך מסר סוכנו של הקוסם והפרפורמר. הצמד "זיגפריד ורוי", המורכב מהבדרנים הגרמנים-אמריקנים רוי לודוויג הורן וזיגפריד פישבאכר, התפרסם בשל מופע הלהטוטים שהציג ששילב בידור, קסמים וקרקס.

השניים הכירו בארץ הולדתם, גרמניה, החלו להופיע באירופה, ועם הזמן נעשו פופולרים ברחבי העולם. הם היגרו לארצות הברית וקבעו את מקום מושבם בלאס וגאס, שם העלו את מופע הקוסמות והבידור שלהם במשך ארבעה עשורים. הם נעשו מוכרים בעולם הבידור ובתעשיית הסרטים האמריקנית, וזכו להופעות אורח ברבי מכר הוליוודיים.

הצמד זיגפריז ורוי, 11 באפריל 2009. AP
רוי לודוויג הורן וזיגפריד פישבאכר, "זיגפריד ורוי", 11 באפריל 2009/AP

זו אינה הפעם הראשונה בה פגש הורן את המוות מקרוב. בהופעה בשנת 2003, ביום הולדתו ה-59, הוא הותקף על הבמה על ידי טיגריס לבן של הצמד העונה לשם מנטקור. הוא סבל מדימום רב ומשבץ. כתוצאה מכך, נחבל הורן בעמוד השדרה ונזקק לשני ניתוחים ולהליך שיקום ארוך. עד ראייה שנכח במקום אמר אז שהורן "נראה כמו בובה מסמרטוטים בתוך הפה שלו".

עוד בוואלה!

ארה"ב: טיגריסית בגן חיות אובחנה כחולת קורונה

לכתבה המלאה
הצמד זיגפריז ורוי, 17 ביולי 2014. AP
שרד תקיפה של טיגריס על הבמה. הורן ופישבאכר עם טיגריס צעיר, 17 ביולי 2014/AP

לאחר ששרד את התקיפה, סבר הפרפורמר שהיא נבעה מאירוע השבץ שחטף על הבמה, ושהטיגריס מנטקור למעשה הציל את חייו. בתום תהליך השיקום הורן היה מסוגל ללכת שוב בכוחות עצמו, אך הוא הופיע עם זיגפריד עוד פעם אחת בלבד לפני פרישתו בשנת 2010. את שאר שנותיו הוא הקדיש למסעות חובקי עולם, ביקורים תכופות של חיות הקרקס שלו ולאירועי צדקה בלאס וגאס, נמסר בהודעה על מותו.

הבדרן והוקסם רוי הורן, 18 בפברואר 2012. AP
הורן, 18 בפברואר 2018/AP

שותפו לצמד פישבאכר ספד לו. "רוי היה לוחם כל חייו, כולל בימיו האחרונים", מסר. "אני מביע הערכה מקרב לב לצוות הרפואי בבית החולים Mountain View שלחם בגבורה בווירוס הערמומי שבסופו של דבר, גבה את חייו של רוי. העולם איבד היום את אחד מקוסמיו הגדולים ביותר, אך אני איבדתי את חברי הטוב ביותר".

עוד הוסיף פישבאכר כי "מהרגע שנפגשו, ידעתי שביחד, נשנה את העולם. זיגפריד לא יכל להיות ללא רוי, ורוי לא יכל להיות ללא זיגפריד". מועד טקס להנצחתו טרם נקבע. הוא הותיר אחריו אח ואת שותפו לבמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully