וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך חודש: שלושה בני משפחה מבני ברק מתו מקורונה

1.5.2020 / 18:40

הרב שלמה מאיר רוזנברג בן ה-72 מת לאחר מאבק בנגיף והובא למנוחות בפתח תקווה. זהו המוות השלישי במשפחת הרב לאחר שחמותו וגיסו מתו גם הם מסיבוכי הווירוס. "אשתו תצטרך לשבת שבעה בפעם השלישית בתוך חודש אחד"

צילום: זק"א תל אביב

הרב שלמה מאיר רוזנברג, שמת בגיל 72 לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, הובא היום (שישי) למנוחות. זהו המוות השלישי במשפחתו של הרב, לאחר שחמותו וגיסו מתו אף הם מסיבוכי הנגיף.

מסע ההלווייה יצא מביתו של המנוח ברחוב קוטלר בבני ברק לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. את מסע הלווייה ליוו מתנדבי זק"א, שביקשו לעמוד לצד המשפחה וסייעו בעריכתו ובקבורת הרב.

הלווייתו של הרב שלמה מאיר רוזנברג, שמת בגיל 72 לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. 01 במאי 2020. צילום מסך, צילום מסך
מסע ההלוויה בבני ברק, היום/צילום מסך, צילום מסך

"זו טרגדיה שלישית במשפחה בעקבות הנגיף הקטלני", אמר יחיאל גולדמן, קצין המבצעים של זק"א-תל אביב שערך את מסע ההלווייה. "אשתו של הרב רוזנברג יושבת שבעה בפעם השלישית בתוך חודש אחד בלבד - היא ישבה שבעה על אמה, אחיה ועכשיו על בעלה".

עוד בוואלה!

הדייר ה-21 מבית האבות "יוקרה" ביבנאל: גבר בן 62 מת מקורונה

לכתבה המלאה
הלווייתו של הרב שלמה מאיר רוזנברג, שמת בגיל 72 לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. 01 במאי 2020. צילום מסך, צילום מסך
"מוות שלישי במשפחה". מסע ההלוויה, היום/צילום מסך, צילום מסך

מוקדם יותר היום הודיע משרד הבריאות כי מניין המתים מנגיף הקורונה בישראל עלה ל-223. בין המתים -בן 82 שאושפז במרכז הרפואי פדה-פוריה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. בדייר ה-21 מבית האבות "יוקרה" ביבנאל שמת בעקבות המחלה. הוא הגיע במצב קשה לבית החולים ב-10 באפריל עם מחלות רקע, שם למרות מאמצי הרופאים נקבע מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully