וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באגרופים ובעיטות: צעיר מבאר שבע נעצר בחשד להריגת כלב שכנתו

30.4.2020 / 15:06

תושבי השכונה תיארו כי בן ה-25 שטייל עם הכלב, בהסכמת האישה, גרר אותו על הקרקע כשהוא מחוסר הכרה. סנגורו טען כי החשוד מתמודד עם בעיות נפשיות ואף ביקש להתאשפז לאחרונה במוסד. בעלת הכלב סיפרה: "הוא שבר לו את כל העצמות. זה מזעזע. מרגישה שהרגו לי ילד"

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: אדם שבעט בראשה של כלבתו הפצועה הואשם בהתעללות חמורה)

כוחות המשטרה עצרו השבוע צעיר בן 25, תושב באר שבע, שעל פי החשד הרג כלב מסוג פיקינז שהיה שייך לשכנתו. האירוע התרחש לפני שלושה ימים, אז ביקש הצעיר משכנתו לטייל עם הכלב שבבעלותה. היא הסכימה, והחשוד יצא איתו אל הרחוב. לדברי האישה, הסובבים שמעו את זעקותיו של הכלב, ואמרו כי ראו את בן ה-25 גורר אותו על המדרכה, כשגופו של הכלב דומם.

הצעיר השיב לשכנתו את הכלב כשהוא מת, תוך שהיא מנסה להחיות אותו ללא הצלחה. האישה יצרה קשר עם שוטרי תחנת באר שבע שהגיעו למקום, סייעו לה ועצרו את החשוד.

כלב הפיקינז שעל- פי החשד מת על-ידי צעיר באגרופים ובביעטות. -, אתר רשמי
"הוא רצח אותו באכזריות". כלב הפיקינז של תושבת ב"ש/אתר רשמי, -

"הוא רצח אותו באכזריות", סיפרה. "אני מכירה אותו מהשכונה, הוא לא נראה אלים. בגלל זה הרשיתי לו לצאת עם הכלב". לדבריה, "הוא בעט בו חזק, הוא שבר לו את כל העצמות והביא לי אותו מת. ניסיתי להחיות אותו. הכלב היה אצלי שש שנים, זה פשוט מזעזע".

ככל הנראה מדובר באישה שסובלת מנכות, והכלב עזר לה בהתמודדות היומיומית עם מצבה. "הוא היה כל עולמי, טיפחתי את הכלב כל השנים", כתבה בפייסבוק. "מרגישה כאילו הרגו לי את הילד, הוא היה חלק גדול מהחיים שלי. הייתי מאוד קשורה אליו, הלב כואב".

עוד בוואלה!

היועמ"ש לבג"ץ: אין מניעה משפטית בהטלת הרכבת הממשלה על נתניהו

לכתבה המלאה

פוסט בפייסבוק של האישה שכלבה הוכה למוות

הפוסט על כלב הפיקינז שעל- פי החשד מת על-ידי צעיר באגרופים ובביעטות. -, אתר רשמי
הפוסט על כלב הפיקינז שעל- פי החשד מת על-ידי צעיר באגרופים ובביעטות/אתר רשמי, -

לבקשת המשטרה, בית המשפט האריך את מעצרו של הצעיר עד ל-1 במאי. כמו כן, החשוד נשלח להסתכלות פסיכיאטרית.

עו"ד דודי אביטן, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי "מדובר בצעיר שמתמודד עם בעיות נפשיות. לאחרונה חלה הידרדרות במצבו והוא ביקש להתאשפז בבית חולים לחולי נפש. לצערנו בקשתו סורבה. אנו מקווים מאוד שזעקתו תישמע והוא יזכה לטיפול הרפואי לו הוא זקוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully