וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור בצרפת: תומך דאעש דרס שני שוטרים בפריז

28.4.2020 / 18:45

השוטרים שהיו על אופנועים נפצעו קשה כשהנהג, צעיר בן 29, התנגש בהם בפרבר של הבירה עם מכוניתו ונעצר. בכלי הרכב ננמצא מכתב שבו נשבע אמונים לארגון הקיצוני וסכין. הוא לא היה מוכר לשירותי הביטחון. לפי דיווחים, הוא הזכיר את "המצב" בפלסטין בזמן מעצרו

רויטרס

שני שוטרים נפצעו בפיגוע דריסה בפרבר של פריז, ואצל הנהג נמצא מכתב שבו הוא נשבע אמונים לארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) - כך הודיעה היום (שלישי) התביעה ללוחמה בטרור בצרפת. הנהג, אזרח המדינה בן 29, נעצר בזירה אחרי התקיפה, שהתרחשה אתמול בערב בקולומבה שבצפון-מערב פריז. שני השוטרים נפצעו קשה - אחד מהם נמצא בתרדמת - והם פונו לבית חולים.

במכונית ה-BMW השחורה של המחבל נמצא מכתב שבו הוא נשבע אמונים לארגון הקיצוני, וכן סכין. היחידה ללוחמה בטרור לא אמרה אם כבר הוגש נגדו כתב אישום וציינה שהוא לא היה מוכר לשירותי הביטחון כאיום ביטחוני. היא לא פרסמה את שמו, אך בכלי התקשורת הוא זוהה בתור יוסף ט'. בזמן מעצרו הוא ציין גם את "המצב" בפלסטין ואמר שהוא רצה למות בזמן שהוא הורג שוטרים.

זירת פיגוע דריסה בפרבר של פריז, צרפת, 27 באפריל 2020. טוויטר, אתר רשמי
זירת פיגוע דריסה בפרבר של פריז, אמש/אתר רשמי, טוויטר

השוטרים ערכו בדיקות שגרתיות כשהם נדרסו על ידי המכונית, ובתמונות מהזירה נראה אחד מאופנועי המשטרה מעוך בין ניידת משטרה לבין מכוניתו של המחבל. שרידי האופנוע השני היו פזורים בכביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully