וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים אחרי אשתו: הרב צבי הירש פרוש מת מקורונה, בנם במצב קשה

25.4.2020 / 21:01

הרב פרוש פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, לאחר שחלה הידרדרות במצבו. בוצעו בו פעולות החייאה, אך הצוותים נאלצו לקבוע את מותו. אשתו, ביילא, מתה אף היא השבוע ובהלווייתה הרב ספד לה דרך אמבולנס שבו שהה. בנם בן ה-30 עדיין מאושפז במצב קשה כתוצאה מסיבוכי הנגיף

עריכה: אביחי ברוך

שלושה ימים אחרי אשתו, הרב צבי הירש פרוש מת הערב (שבת) מנגיף הקורונה בגיל 58. משערי צדק נמסר כי הוא הובא בערב שישי לבית החולים על ידי מד"א כתוצאה מהתדרדרות במצבו הרפואי. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, אך הוא הגיע לשערי צדק ללא רוח חיים. הרופאים המשיכו בנסיונות ההחייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

ביום שלישי האחרון, אשתו ביילא פרוש, מתה בגיל 52 באותו בית החולים. היא אושפזה בתחילת השבוע במצב קל לאחר שנדבקה בנגיף ומצבה הדרדר במהירות. היא אושפזה במחלקת טיפול נמרץ ונפטרה כעבור זמן קצר.

בנם בן ה-30 אושפז גם הוא לפני כשלושה שבועות לאחר שנדבק בנגיף. מצבו מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם. לבני הזוג יש שישה ילדים. מוקדם יותר השבוע, המשפחה הקימה קרן לגיוס המונים, על מנת שתוכל להתמודד עם המצב בכתובת הבאה.

בני הזוג הרב צבי הירש וביילא פרוש שמתו מנגיף הקורונה בהפרש של כמה ימים. 25 באפריל 2020. ללא, אתר רשמי
מתו מקורונה בהפרש של שלושה ימים. בני הזוג פרוש/אתר רשמי, ללא

הלווייתה של ביילא נערכה בירושלים לאחר פטירתה, ובעלה השתתף וספד לה דרך אמבולנס של איחוד הצלה שבו שהה, אך לא יכול היה לצאת ממנו. בן נוסף שלה, שאינו מאושפז, לא השתתף בלוויה כי גם הוא חלה בנגיף.

אחד מבני המשפחה ספד לה בלוויה, ואמר: "תתפללי לריבונו של עולם שישלח רפואה שלמה לבנך: חיים ליבר מרדכי בן ביילא הנדל, שיוכל לחיות אתנו יחד. ישבנו שבעה מספיק בחיים, תתפללי שלא נצטרך לשבת שוב, תתפללי שנתחזק, שנהיה בריאים, שנוכל להמשיך לחיות".

עוד בוואלה!

חובה לעטות מסיכה, ואילו עסקים ייפתחו מחר? המדריך המלא להנחיות החדשות

לכתבה המלאה
בעלה של ביילא פרוש שמתה מנגיף הקורונה במהלך הלוויתה. -, אתר רשמי
הרב צבי הירש פרוש מספיד את אשתו מתוך אמבולנס שהביא אותו במיוחד למקום/אתר רשמי, -

השבעה בבית המשפחה נערכה במתכונת מצומצמת מאד, ואף אחד לא יכול היה להגיע לנחם אבלים בשל העובדה כי בבית שוהים חולים. אשר פרוש, קרוב המשפחה, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "התחושות הן מאד קשות. זו הייתה פטירה פתאומית. כתבו שהיו לה מחלות רקע, אבל כמו כל אישה בשנות ה-50 לחייה, היה לה אולי סוכר גבוה ולא מעבר לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully