וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: צעיר אנס בת שש ופגע בעיניה כדי שלא תזהה אותו

25.4.2020 / 9:47

התקרית המחרידה התרחשה ברפת בכפר במדינת מאדהיה פרדש, שהילדה פותתה להגיע אליה אחרי שהוצעו לה ממתקים. היא נמצאה חסרת הכרה, כשידיה קשורות, ועיניה סובלות מנזקים קשים, והיא פונתה לבית החולים. האלימות הקשה נגד נשים במדינה לא נבלמה חרף החרפת החקיקה

צילום: רויטרס

המשטרה בהודו עצרה אתמול (שישי) גבר בן 21 החשוד שאנס ופגע קשה בעיניה של ילדה בת שש מכפרו. האירוע הקשה התרחש ביום חמישי בכפר במחוז דמוה שבמדינת מאדהיה פרדש. מפקד המשטרה במחוז, המנט צ'אוהאן, אמר כי הצעיר פיתה את הילדה לרפת ריקה כשהוא מציע לה ממתקים. החיפושים אחריה החלו אחרי שההורים דיווחו על היעדרותה, והיא נמצאה ללא הכרה בתוך המקום כשידיה קשורות.

"זאת הייתה התקפה אכזרית בצורה קיצונית", אמר צ'אוהאן. "הוא לחץ על עיניה והזיק להן בברוטליות בזמן שהוא כפה את עצמו עליה. רק אפשר לתהות מה גורם למישהו לעשות דבר כזה". לדבריו, הילדה מחלימה בבית חולים והיא במצב יציב.

הפגנות נגד אונס בניו דלהי, הודו, אפריל 2018. רויטרס
הפגנות להחמרת הענישה נגד עברייני מין בניו דלהי, 2018/רויטרס

המתקפה הזו מצטרפת לשורה ארוכה של מעשי אונס ותקיפות מיניות מחרידות במדינה, על אף שהעבירה חקיקה נוקשה יותר בשנים האחרונות.

לפני כחודש הוצאו להורג ארבעה בני אדם שהורשעו באונס וברצח של צעירה באוטובוס בניו דלהי ב-2012. המקרה זעזע את העולם והכפיש את תדמיתה של המדינה בשל שיאי האלימות המחרידים נגד נשים, ובעקבותיו עברו חוקים שהחמירו את הענישה על עבירות מין. למרות זאת, לפי נתוני הממשל, בכל 20 דקות מתרחש אונס במדינה שבה חיים 1.3 מיליארד בני אדם.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully