וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירים ישראלים בהודו אולצו לכתוב 500 פעם "אני מצטער" כי הפרו את הסגר

המשטרה בעיירה רישיקש מצאה דרך יצירתית להעניש קבוצת אזרחים זרים שנתפסה משוטטת ברחובות, בהם גם ישראלים. היא הורתה למלונות שלא לאפשר לתיירים לצאת לבדם, ולא היא תפתח בהליכים משפטיים נגדם. הסגר על 1.3 מיליארד אזרחים, שנועד לבלום את הקורונה, צפוי להימשך

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

עשרה אזרחים זרים, בהם ישראלים, שהפרו את הסגר בעיירה בהודו, אולצו לכתוב "אני מצטער" 500 פעמים. התיירים, שכללו גם אזרחים ממקסיקו, אוסטרליה ואוסטרה, נתפסו כשהם צועדים בעיירה רישיקש, שהתפרסמה בזכות להקת הביטלס שהגיעה אליה למסע רוחני ב-1968.

וינוד שרמה, שוטר מקומי, אמר כי כל אחד מהם נדרש לכתוב 500 פעמים "לא מילאתי אחר חוקי הסגר, אז אני מצטער". לדבריו, יותר מ-700 תיירים מארצות הברית, אוסטרליה, מקסיקו וישראל ששוהים באזור הפרו את תקנות סגר, שעליהם הכריז ראש הממשלה נרנדרה מודי בסוף החודש שעבר. התושבים מורשים לצאת מבתיהם רק עבור שירותים חיוניים.

המשטרה אמרה שהיא הורתה למלונות באזור לאפשר לתיירים לצאת מהמקום רק בליווי מלווים מקומיים. שרמה הוסיף כי מקומות שלא יעקבו אחרי ההוראה מסתכנים בהליכים משפטיים.

תיירים כותבים "אני מצטער" על שהפרו תנאי סגר בעיירה רישיקש, הודו, 12 באפריל 2020. טוויטר, אתר רשמי
השוטרים משגיחים על התיירים מבצעים את עונשם/אתר רשמי, טוויטר

המשטרה במדינה, שבה חיים 1.3 מיליארד איש, משתמשת באמצעים לא שגרתיים כדי לעודד את התושבים להישאר בבתיהם, כולל חבישת קסדות בצורת נגיף הקורונה. עם זאת, בכמה ממדינות הודו תועדו שוטרים מכים נהגים ומטילים עונשים שונים על תושבים שהפרו את הסגר. מודי צפוי להאריך אותו בשבועיים נוספים, כשכמה מדינות כבר עשו זאת בעצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully