וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד מלון קורונה בצפון אובחן כחולה; צוות פיקוד העורף נשלח לבידוד

10.4.2020 / 22:37

סגן אלוף איתן נדבק בנגיף עשרה ימים בלבד לאחר פתיחת המלונית בניר עציון, שם שוהים כ-200 חולים במצב קל מהמגזר החרדי. גם מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף, שאחראי על מפקד המלונית, הועבר לבידוד בביתו כיוון שהיה בקשר קרוב עם החולה

צילום: יואב איתיאל, עריכה: אסף דרורי

מפקד מלון הקורונה בניר עציון, סגן-אלוף איתן, אובחן היום (שישי) כחולה בנגיף הקורונה. סא"ל איתן מפקד על המלונית שנפתחה לפני עשרה ימים, אינו חש בתסמינים ונשלח לבידוד בביתו. על פי ההנחיות, כל צוות פיקוד העורף שפעל במלון נשלח לבידוד והחליפה אותו "קפסולה" של קצינים וחיילים שנשמרה מופרדת ובכשירות בדיוק לצורך הזה.

במלון כ-200 אורחים-חולים במצב קל, מהמגזר החרדי. גם מפקדו של מפקד המלון, מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף נשלח לבידוד בית כיוון שהיה עם סא"ל איתן בקשר קרוב מתוקף התפקיד, אך מתפקד ממנו כרגיל. בפיקוד העורף הדגישו כי פעילות המחוז גם נמשכת כסדרה.

מלון הקורונה בניר עציון 2 באפריל 2020. יואב איתיאל
מלונית הקורונה בניר עציון/יואב איתיאל

לפני ימים אמר מפקד מחוז חיפה, אל"מ רלי מרגלית, בריאיון לוואלה! NEWS: "אין לי פחד חוץ מפחד אחד - הפחד היחיד שיש לי זה שאני אהיה משותק ולא אוכל לתפקד ולממש את האחריות שלי. בזה אני נלחם קשות".

המלון בניר עציון מקבל אליו חולים מן המגזר החרדי וגורם במשרד הביטחון המצוי בנושא סיפר לוואלה! NEWS כי נושא הכשרות היה כמובן העניין המרכזי אבל הוא לא היחיד. "הבנו שיש צרכים מיוחדים למגזר הזה ועשינו מיד סיבוב שני של איתר בתי מלון ומלוניות הערוכים מראש לעניין, גם עם הכשרות המחמירה שלהם וגם עם אופי היישוב ואוכלוסייתו וכל המעטפת סביב. כך עלו גם המלון בקיבוץ לביא וגם זה במושב ניר עציון", אמר.

הגורם ציין כי מדובר ביישוב שומר שבת, בעל צביון דתי לחלוטין, שבשבת אין כניסות ויציאות ממנו. המושב השיתופי ניר עציון הוקם ב-1950 על ידי אנשי גוש עציון ואחרים ונקרא על שם כפר עציון שחרב, ומבנה המלון נחנך עשור לאחר מכן. המלון הוותיק הפונה לקהל דתי-חרדי משמש מקור פרנסה בישוב מאז שנות החמישים של המאה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully