וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר חולי הקורונה בבני ברק ובטבריה עלה ב-7% במהלך החג

שיעור הנדבקים באוכלוסיית בני ברק הוא הגבוה ביותר בישראל - 856.3 חולים לכל מאה אלף בני אדם. דוח חדש מצביע על ירידה בקצב התפשטות המגיפה ביישובים החרדיים, אף שהוא נותר גבוה באופן יחסי, ומזהיר כי הירידה במספר הבדיקות מקשה על הערכת המצב

-

מספר החולים בנגיף הקורונה בבני ברק ובטבריה עלה בשלושת הימים האחרונים, לאורך החג, ב-7% - הנתון הגבוה ביותר מבין היישובים. העיר שבה נמצאים הכי הרבה חולים בישראל היא ירושלים, בה נמנו 1,780 חולי קורונה. בבני ברק, ש-1,681 מתושביה נדבקו בנגיף, שיעור הנדבקים הוא הגבוה ביותר - 856.3 חולים לכל מאה אלף בני אדם.

לבד מירושלים ובני ברק, מספרי חולים גבוהים נרשמו בתל אביב (350), אלעד (222), אשקלון (188), מודיעין עילית (185), בית שמש (174), ראשון לציון (168), פתח תקווה (166) ואשדוד (143). גם בנתניה, חולון, באר שבע, רמת גן, טבריה, בת ים, ביתר עילית ואור יהודה נמנו מעל למאה נדבקים. במגזר הערבי, העיר עם מספר החולים הגבוה ביותר היא טמרה, שם נרשמו 16 חולים.

בני ברק תחת סגר בשל התפשטות תחלואת הקורונה בעיר 3 באפריל 2020. ראובן קסטרו
שיעור נדבקים גבוה בבני ברק/ראובן קסטרו

על פי דוח מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה של אגף המודיעין בצה"ל, ניכרת ירידה בקצב התפשטות המגפה, אך לצד זאת, הירידה המקבילה במספר הבדיקות מקשה על הערכת קצב ההתפשטות הנוכחי. במסמך, שפורסם אתמול, נמצא כי ביישובים החרדיים ניכרת ירידה בקצב התפשטות המגיפה, אך הוא נותר גבוה יחסית. יחס ההדבקה הגבוה בישראל ושיעור התשובות החיוביות בבדיקת קורונה הוא ביישובים מודיעין עילית, ביתר עילית, אלעד, ירושלים, בני ברק ובית שמש. עוד נמצא כי קצב התפשטות המגפה ביישובים אשדוד, צפת, אופקים, טבריה ואור יהודה גבוה יחסית למצב בכלל האוכלוסייה.

עוד בוואלה!

המדביקים השקטים: רוב חולי הקורונה - צעירים בשנות ה-20 לחייהם

לכתבה המלאה

בדוח הומלץ לבחון מענה ממוקד עבור השבים מחו"ל, שכן בימים האחרונים עולה שיעור החולים החדשים ממקור זה. כמו כן נמצא כי מספר החולים במגזר הערבי נותר נמוך, אך קצב ההתפשטות עולה, וגבוה מהממוצע בכלל האוכלוסייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully