וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה נעצרו בחשד למעורבות בירי לעבר שוטרים ברהט

9.4.2020 / 20:35

העצורים, תושבי העיר, חשודים שהיו מעורבים בתקרית במהלכה צוות שיטור הותקף ונורה בשכונות 21 ו-32. מתחקור האירוע עולה כי השוטרים חילצו עצמם בירי, ניזוקו שתי ניידות ושני שוטרים נזקקו לטיפול רפואי מקומי עקב חבלות. נתניהו: מקרה חמור ביותר, למצות הדין עם הפורעים

צילום: משטרת ישראל, עריכה: שאול אדם

המשטרה עצרה היום (חמישי) שישה תושבי רהט החשודים במעורבות בירי לעבר שוטרים. האירוע התרחש מוקדם יותר היום במהלכו צוות שיטור שהגיע לשכונות 21 ו-32 בעיר הותקף ונורה. מתחקור האירוע עולה כי השוטרים חילצו עצמם בירי, ניזוקו שתי ניידות ושני שוטרים נזקקו לטיפול רפואי מקומי עקב חבלות.

לאחר האירוע, כוחות משטרה גדולים, בפיקוד מפקד מרחב נגב תנ"צ יאיר חצרוני, פעלו בעיר להביא למעצרם של החשודים. שלושה מהם נעצרו בחשד לאיומים ברשתות החברתיות וחשוד נוסף בהחזקת תחמושת. שני תושבים נוספים נעצרו בחשד למעורבות באירוע הירי בשכונה טרם הגעת השוטרים.

רכב משטרה נורה ברהט, 9 אפריל, 2020. משטרת ישראל, צילום מסך
רכב המשטרה שנורה ברהט, היום/צילום מסך, משטרת ישראל

מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר, הגיע למקום ובתום הערכת מצב הנחה את הכוחות להמשיך ולפעול במקום. המשטרה מסרה כי "משטרת ישראל רואה את האירוע בחומרה רבה ופועלת לחקירת האירוע ואיתור המעורבים החשודים. הנוכחות המוגברת בעיר תמשך ככל שתידרש".

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את אירוע הירי ואמר כי מדובר במקרה חמור ביותר. "מדינת ישראל לא תסבול התקפות על שוטרים ששומרים על אזרחיה. שוחחתי על כך עם השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ודרשתי למצות את הדין עם הפורעים", אמר ראש הממשלה.


(עדכון ראשון: 18:25)

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully