וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהשתתף בדיון עם חולה קורונה: הרמטכ"ל נכנס לבידוד

31.3.2020 / 16:29

כוכבי ישהה בבידוד עד סוף השבוע לאחר שהשתתף בדיון של פיקוד העורף, שבו נכח מפקד במילואים שנדבק בנגיף. גם מפקד פיקוד העורף וראש אגף מבצעים ייכנסו לבידוד. מדובר צה"ל נמסר כי "הרמטכ"ל חש בטוב ללא תסמינים"

צילום: משטרת ישראל, עריכה: ניר חן

הרמטכ"ל אביב כוכבי נכנס היום (שלישי) לבידוד עד לסוף השבוע, לאחר שהתברר כי השתתף בדיון עם מפקד במילואים החולה בקורונה. הדיון של יחידת הקישור לרשויות של פיקוד העורף התקיים לפני עשרה ימים. גם מפקד פיקוד העורף תמיר ידעי וראש אגף המבצעים אהרון חליוה השתתפו בדיון - וייכנסו אף הם לבידוד.

מדובר צה"ל נמסר כי המרטכ"ל ייכנס לבידוד "על פי הנחיות משרד הבריאות", ואחרי סוף השבוע "ימשיך לקיים לוח זמנים רגיל". עוד נמסר כי "הרמטכ"ל חש בטוב, ללא תסמינים, והוא ייבדק בדקות הקרובות".

הרמטכ"ל אביב כוכבי, בטקס סיום קורס חובלים בבסיס חיל הים בחיפה 4 במרץ 2020. דובר צה"ל
ישהה בבידוד עד סוף השבוע. כוכבי/דובר צה"ל

עד כה, 4,831 בני אדם נדבקו בנגיף, בהם 83 המאושפזים במצב קשה. מוקדם יותר היום, מניין הקורבנות מקורונה עלה ל-18, עם מותן של שלוש שנים נוספות, בהן בת 50 ובת 49. בין הנדבקים בקורונה, לפחות 75 משרתים בצה"ל, כולם במצב קל. כמו כן, 2,612 מצויים בבידוד, בהם חיילי חובה, משרתים בקבע ועובדי צה"ל.

הממשלה אישרה הלילה את החמרת הגבלות התנועה, שבמסגרתן נאסרה כל תפילה במרחב הפתוח, והעבודה במשק צומצמה עוד יותר ל-15%. במסגרת החמרת הצעדים נגד התפשטות הנגיף, אושר גם תגבור של כוחות המשטרה במאות חיילי צה"ל, שיסייעו באכיפת ההנחיות. החל מהיום הצטרפו 700 חיילי צה"ל לשוטרים, שאינם נושאים נשק למעט מפקדים ולמעט בתחומי יהודה ושומרון, יסיירו איתם במרחב הציבורי ויוודאו יחד איתם שההוראות החדשות נשמרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully