וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים מפתח תקווה נעצרו בחשד לאלימות כלפי ילדיהם בני ה-9 חודשים

21.3.2020 / 21:23

ההורים עוכבו לחקירה בעקבות דיווח של עובדת סוציאלית למשטרה על חבלות קשות מהן סבלו התינוקות, לאחר שהובאו לטיפול בבית החולים. משפחה המוכרת לשירותי הרווחה, ולאב רקע פלילי

אילוסטרציה ניידת משטרה, 2019. שלומי גבאי
בית משפט השלום בראשון לציון/שלומי גבאי

זוג הורים מפתח תקווה, גבר ואישה בני 35, נעצרו אתמול (שישי) בחשד לאלימות כלפי ילדיהם התאומים בני התשעה חודשים. השניים נעצרו לאחר שהתקבל דיווח במשטרה דרך עובדת סוציאלית של שירותי הרווחה על חבלות קשות בגופם של התאומים, שהגיעו לקבלת טיפול בבית חולים. המשפחה מוכרת לשירותי רווחה, ולאב רקע פלילי. בית משפט השלום בראשון לציון האריך הערב את מעצרם של ההורים ביומיים נוספים.

עו"ד אודי עמר, שמייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר כי היא "מכחישה את החשדות, משתפת פעולה עם המשטרה ומתפללת להחלמתם של הילדים". הוא הוסיף כי "האם היא זו שהביאה את הילדים לבית החולים, לאחר שחשדה שהם חולים בנגיף הקורונה".

לדבריו של עו"ד עמית פרנטי, שמייצג את הגבר מטעם הסניגוריה הציבורית, "האב מכחיש את החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים". עוד מסר עו"ד פרנטי כי "אנו מקווים שהחוקרים יבדקו את גרסתו בהקדם".

בחודש שעבר בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של הורים, תושבי השפלה, החשודים כי הכו את ילדיהם. במעמד הדיון, אסר בית המשפט על פרסום שמם של החשודים או כל פרט מזהה אחר.

כמו כן, תינוק בן שלושה חודשים מהדרום טולטל על ידי אימו. הוא נפצע ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם אושפז. כעבור מספר ימים חזר התינוק להכרה והחל לנשםם בכוחות עצמו, ועבר להמשך טיפול במחלקת ילדים.

(עדכון ראשון: 20:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully