וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה מתים ושלושה חולים: המשפחה מניו ג'רזי שכמעט נמחקה בגלל הקורונה

ימים בודדים לאחר שאכלו ארוחת ערב בחברת חולה קורונה, ארבעה מבני המשפחה המורחבת מתו מהנגיף ושלושה בני משפחה נוספים אושפזו במצב קשה. "זה הרס את כולנו לגמרי", סיפר אחד מקרובי המשפחה

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

מגפת נגיף הקורונה פגעה במשפחה אחת מניו ג'רזי באופן קשה במיוחד. ארבעה מבני המשפחה המורחבת מתו בתוך ימים בודדים, ושלושה נוספים מאושפזים בבתי החולים. מצוקת המשפחה החלה במותה של ריטה פוסקו-ג'קסון. היא היתה האדם השני בניו ג'רזי שמת מהנגיף.

מותה של פוסקו-ג'קסון בת ה-55 היה תחילתו של סיוט, שכן גם אחיה, כרמן פוסקו, מפנסילבניה, נבדק ונמצא כי נדבק בנגיף והלך לעולמו בתוך זמן קצר. שעות לאחר מכן מתה גם אמם, גרייס פוסקו, בגיל 73. בנה, וינסנט פוסקו מת במרכז הרפואי רק יום אחד לאחר מכן.

הניו יורק טיימס דיווח כי מלבד ארבעת הקורבנות במשפחה, עוד שלושה מילדיה של גרייס מאושפזים בבית החולים, וכ-20 קרובי משפחה נוספים נמצאים בבידוד בבתיהם. "אם הם לא מונשמים הם בבידוד", אמר קרוב משפחה. "זה כל כך עצוב. הם אפילו לא יכולים להתאבל כמו שצריך".

שבעה בני משפחה נדבקו בקורונה, ארבעה מהם מתו. 20 במרץ 2020. הרשתות החברתיות, צילום מסך
שבעה מבני המשפחה נדבקו בקורונה/צילום מסך, הרשתות החברתיות

גבי קרטחנה, אחיינית של פוסקו-ג'קסון מניו ג'רזי, הביעה את ההלם והצער שלה בפוסט בפייסבוק, שזכה להתעניינות רבה ברשת. "אמא שלי היא אחת מ-11, ביום חמישי שעבר הלכתי לישון עם עשרה דודות ודודים, וביום שישי התעוררתי וגיליתי שיש לי רק תשעה. רק לפני כמה דקות גיליתי שיש לי כבר רק שמונה", כתבה. "אנא החזיקו את יקיריכם קרוב והוקירו כל שנייה ודקה שיש לכם יחד". בשעות הלילה המאוחרות היא כתבה כי נודע לה שגם סבתה גרייס הלכה לעולמה. "עכשיו גם סבתא שלי. אני כל כך שמחה שנתתי לה את הנשיקה ההיא ביום ראשון, אני אתגעגע אליך לנצח", כתבה.

עוד בוואלה!

הקורונה משביתה את ארה"ב: סגר בקליפורניה, נאסרו התקהלויות בניו יורק

לכתבה המלאה

פרדיסו פודרה, קרובת משפחה אחרת, אמרה כי המשפחה נפגשה לאחרונה בארוחת ערב גדולה. גורמים רשמיים במדינה מאמינים כי מות המשפחה קשור לג'ון ברנן, מאמן סוסים בן 69 ממחוז ברגן, שהיה האדם הראשון שמת מנגיף הקורונה בניו ג'רזי, ונכח אף הוא באותה ארוחה.

בני המשפחה לא היו מודעים לכך שאחד מקרובי משפחתם חלה בנגיף עד לאחר מותה של פוסקו-ג'קסון, שהגיע יום לפני שתוצאות הבדיקה שביצעה חזרו חיוביות. "זה הרס את כולנו לגמרי", אמרה פרדיסו פודרה. "הם יצטרכו הרבה אמונה כדי למצוא דרך לצאת מההלם והצער העמוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully