וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון על הרומן עם לווינסקי: "עשיתי זאת כדי לנהל את החרדות שלי"

בסדרה חדשה של רשת "הולו", נשיא ארה"ב לשעבר סיפר ש"הלחץ, האכזבה והחששות" הכרוכים בתפקידו הניעו אותו לנהל רומן עם המתמחה בבית הלבן. הוא הוסיף כי הוא מרגיש "נורא" מהפגיעה בלווינסקי. בני הזוג קלינטון סיפרו לבתם על מעשיו לפני שהפרשה התפוצצה בתקשורת

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

(בווידאו: הילרי קלינטון: "יודעים שרוסיה מנסה לבחור את הנשיא הבא שלנו")

נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון טוען שניהל רומן עם מוניקה לווינסקי כדי לעזור לעצמו להתמודד עם הלחץ הכרוך בתפקיד - כך עולה מריאיון שלו לסדרה דוקומנטרית ששוחררה היום (שישי) על אודות הסקנדל שהוביל להליך הדחה נגדו. בסדרה בת ארבעת החלקים של רשת "הולו", קלינטון תיאר את יחסיו המיניים בשנות ה-90 עם לווינסקי בת ה-22, שהייתה אז מתמחה בבית הלבן, כמשהו שהוא עשה כדי "לנהל את החרדות" שלו.

הוא אמר שאת מעשיו הניעו "הלחץ, האכזבה והחששות" שהוא חווה. לדבריו, הוא הרגיש "נורא" מכך שהפרשה הגדירה מעתה ואילך את חייה של לווינסקי. "כולנו נושאים את המטען שלנו בחיים ולפעמים אנחנו עושים דברים שאנחנו לא אמורים לעשות", אמר קלינטון, כיום בן 73. הוא הוסיף: "זה היה איום, מה שעשיתי".

ביל והילרי קלינטון התראיינו בנפרד על מה שהם זוכרים מהתקופה על הסדרה, שנקראת "הילרי", ומתמקדת בנפרד בחייה של הגברת הראשונה לשעבר. יחסיו המיניים של בעלה עם לווינסקי והכחשתו תחת שבועה הובילו להליך הדחה נגדו, בדצמבר 1998. אף שהוא זוכה על ידי הסנאט בפברואר 1999, השערורייה זוכרה כמה שהגדיר את תקופת נשיאותו.

נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון בכנס יוזמה גלובלית ברשת בסן חוזה שבפורטו ריקו. 18 בפברואר 2020.. רויטרס
"זה היה נורא, מה שעשיתי". קלינטון בכנס בפורטו ריקו, בחודש שעבר/רויטרס

הילרי קלינטון, שהתמודדה על הנשיאות מול דונלד טראמפ ב-2016, אמרה שהיא הרגישה "הרוסה ופגועה אישית" כשבעלה סיפר לה על הרומן שניהל. שניהם הזכירו כי הילרי אמרה לו ליידע את בתם, צ'לסי, לפני שהסיפור יתפרסם בעיתונות.

"אז עשיתי את זה, מה שהיה איום", אמר הנשיא לשעבר. "מה שעשיתי היה לא נכון. שנאתי לפגוע בה".

עוד בוואלה!

השדה הדמוקרטי מצטמצם: וורן פורשת מהמרוץ לנשיאות

לכתבה המלאה
מוניקה לוינסקי בטקס אוסקר בוורלי הילס שבארצות הברית. 10 בפברואר 2020.. רויטרס
קלינטון אמר כי הוא ניסה "לעזור לה לחזור לחיים נורמליים". לווינסקי/רויטרס

קלינטון הוסיף כי אף אחד בתפקידו לא היה חושב על הסיכונים הכרוכים בניהול רומן. לדבריו, "במשך השנים עקבתי אחריה וניסיתי לעזור לה לחזור לחיים נורמליים. אבל אתה זה שמחליט איך להגדיר נורמלי". על החלטתה של הילרי לעמוד לצדו הוסיף: "היית אסיר תודה שהיא חשבה שעדיין היה בינינו מספיק כדי להחזיק מעמד. האל יודע איזה מחיר היא שילמה על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully