וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתמורה ל"גיוס ליחידה מיוחדת": שוטר חשוד שאנס בתחבולה חיילת

המחלקה לחקירות שוטרים עצרה שוטר בן 47 מאזור ירושלים שעל פי החשד אנס חיילת ששירתה יחד איתו ביחידת המעברים. בית המשפט האריך את מעצרו בשישה ימים: "מדובר בדפוס התנהלות". נציגת מח"ש: "היא הייתה צריכה לשכב איתו בבתי מלון מספר רב של פעמים כחלק ממבחני הקבלה"

עריכה: שאול אדם

(בווידיאו: בית המשפט הרשיע לראשונה גבר בשלילת כושר ההתנגדות ע"י שימוש בסם אונס, החודש)

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) עצרה אתמול (שני) שוטר בן 47 מאזור ירושלים, שעל פי החשד אנס בתחבולה חיילת כשאמר לה שהוא מגייס אותה ליחידה מיוחדת. הבוקר, בית משפט השלום בעיר האריך בשישה ימים את מעצרו.

על פי החשד, במהלך פעילות מבצעית באזור ירושלים יצר השוטר קשר עם חיילת בשירות סדיר, ששירתה באזור יחד איתו ביחידת המעברים. במסגרת הקשר ביניהם, הוא סיפר לה בכזב כי הוא משרת ביחידה מסווגת והציע לה להצטרף ליחידה.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

במסגרת הליכי המיון ליחידה, השוטר אמר לחיילת כי נדרש ממנה להיות עמו בקשר מיני. על פי החשד, במשך כמה חודשים ביצע השוטר בחיילת עבירות מין במרמה ובתחבולה. לפי נציגת מח"ש, "כחלק ממבחני הקבלה היא הייתה צריכה לשכב איתו בבתי מלון, מספר רב של פעמים".

עוד בוואלה!

אחרי התגובה הממוחזרת להסלמה, כחול לבן צריכה לטעון מחדש את התותחים

לכתבה המלאה

בנוסף לכך, קיים חשד שהשוטר ביצע עבירות מין גם בנשים נוספות. הוא חשוד בעבירות אינוס בתחבולה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות. השופט אורן סילברמן, שהאריך את מעצרו, ציין בהחלטתו כי על פי חומר החקירה מדובר "בדפוס של התנהלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully