וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשה חשפה בפוסט בפייסבוק: בעלי בגד בי עם עוזרת הבית

11.3.2020 / 9:19

אישה העלתה לרשת החברתית פוסט שבו היא חשפה את ההודעות המיניות הבוטות והתמונות שבעלה החליף עם המאהבת ואפילו שיתפה סרטון מפליל. התגובות היו סוערות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ככה עובדת חברת ניקיון בעירום/Naturist Cleaners Promo

אישה נבגדת העלתה פוסט זועם לפייסבוק שבו היא חשפה: בעלי שכב עם המנקה שלנו. האישה ששמה לא נחשף בדיווחים בתקשורת שיתפה צילום מסך של ההתכתבויות האסורות בין בעלה לעוזרת הבית. היא חשפה כיצד השניים החליפו הודעות מיניות בוטות, כאשר בעלה ביקש מהמאהבת שלו בין היתר להראות לו את השדיים שלה לאחר שהיא ביקשה ממנו לצלם את עצמו מגיע לאורגזמה ולשלוח לה.

לאחר מכן השניים גם הפעילו שיחת וידאו בזמן שהבעל נמצא במרתף של הבית. בכיתוב של הפוסט האישה כתבה: "עשו לעצמכן טובה ואל תשכרו עוזרת בית משירותי חברת הניקיון הזו. היא אולי תנקה לכם את הבית, אבל גם תשלח הודעות מיניות וסרטונים לבעל שלכן".

מנקה בוגדת. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט והכיתוב של האישה/צילום מסך, פייסבוק
מנקה בוגדת. מתוך פייסבוק, צילום מסך
ההתכתבות בין הבעל למאהבת/צילום מסך, מתוך פייסבוק

הפוסט החושפני הזה יחד עם סרטון מפליל שותף בקבוצת פייסבוק סגורה שנועדה לביקורת על עובדי ניקיון ולאחר מכן הגיעה גם לקבוצה ברשיט שנועדה לנושאים "טראשיים" שיש בה מעל 1.9 מיליון חברים, שם הדעות היו חלוקות כשרבים לא הבינו מדוע האשה מאשימה רק את העוזרת ולא את בעלה, שאשם בדיוק כמוה. אחד כתב: "זה לא עניין של עוזרת הבית, זה עניין של הנישואים שלהם. צריך שניים לטנגו והבעל בהחלט עשה מהלכים משלו". "לא נראה שהבעל התנגד יותר מדי לעניין הזה", הסכים אחר. אחרים זעמו על העוזרת ואחת כתבה: "זה הופך לי את הבטן להרבה כיוונים. זה נורא, ממש נורא".

ככה זה נראה ב"רדיט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully