וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמא שלי מימנה לי את החתונה - ואז עשתה ילד עם בעלי"

21.2.2020 / 0:00

לורן וול חושפת את סיפור חייה אותו התביישה לספר עד היום: בגיל 19, לאחר שנישאה והביאה ילד לעולם, גילתה שבעלה הטרי בוגד בה עם לא אחרת מאשר אמא שלה. לאחר מכן השניים נישאו והביאו ילד לעולם - ולורן נאלצה להיות נוכחת בחתונת אמה לגבר שהיה עד לא מזמן אהבת חייה

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - דברים שלא ידעתם על חתונות

סיפורי בגידה יש אינספור, אך מעשה בגידה שמגיע מהאדם האחרון עלי אדמות שיכולת לחשוב שייפגע בך - הוא בהחלט יוצא דופן ומטלטל. לורן וול הייתה רק בת 19 כשנותרה שבורת לב לאחר שבעלה הטרי ואב בתה בת השבעה חודשים עזב את הבית כדי לנהל מערכת יחסים עם אישה אחרת ולגדל יחד את בנם המשותף. לורן לא האמינה למראה עיניה כשגילתה ש"האישה האחרת" היא למעשה אמא שלה - זו שמימנה עבורה את חתונת החלומות שלה. "אמא שלי שילמה 15 אלף ליש"ט על חתונת החלומות שלי ותשעה חודשים לאחר מכן הלכה ועשתה ילד עם בעלי. יש דבר אבסורדי מזה?".

לורן וול, מנהלת פיתוח עסקי מטוויקנהאם, דרום מערב לונדון, סיפרה ל"דיילי מייל" על היום ששינה את חייה לפני 15 שנים. לורן, היום בת 34, סיפרה כשהייתה בת 18 הכירה את בעלה לעתיד, עובד שדה התעופה, פול וויט. הוא התחיל איתה בפאב מקומי והשניים מהר מאוד התאהבו. כמה חודשים לאחר מכן היא נכנסה להיריון ובתם נולדה במרץ 2004. באוגוסט אותה שנה הם נישאו בחתונה מפוארת עליה שילמה אמה, ג'ולי. האם ליוותה אותם בחתונתם ואפילו התלוותה אליהם לירח הדבש כאות תודה על הכסף ששילמה לארגון החתונה. "לא תכננו להקים משפחה כל כך מהר, אבל כשבתנו נולדה היינו נרגשים", סיפרה לורן שחשבה שהגשימה את כל חלומותיה. השניים נישאו בכנסייה בטקס יפיפה לצד חברים ובני משפחה, "אמא שלי הסתכלה עלינו בגאווה כשהחלפנו נדרים. פול הבטיח לי שהוא רוצה להיות איתי לנצח. הייתי מאושרת לצד אמי ופול. היא אפילו התלוותה אלינו לשבוע ירח הדבש שלנו בדבון".

לורן וול נפרדה מבעלה אחרי שבגד בה עם אמא שלה. פייסבוק, צילום מסך
לורן וול גילתה שבעלה בוגד בה עם היקרה לה מכל - אמה/צילום מסך, פייסבוק

באותם ימים לורן הרגישה שנוצר קשר קרוב בין פול לאמה אך לא העלתה על דעתה שמדובר בקשר רומנטי. "פול תמיד הסתדר עם אמא שלי. מעולם לא חשבתי שזה מוזר, מכיוון שהיא חמותו והוא פשוט היה חברותי אליה. הם היו צוחקים הרבה ביחד. לא חשבתי שיש סיבה לדאוג. מי בכלל יחשוב על זה? חיכיתי כבר לחיות באושר את חיי הנישואים שלי, אבל הדיו בקושי התייבש בתעודת הנישואים שלנו כשפול לפתע החל להשתנות". שלושה שבועות לאחר שחזרו לשגרה, פול כבר התנהג כמו אדם אחר. הוא היה נעלם למשך שעות בלי לספק הסברים והיה מגונן יותר מדי על הטלפון שלו. זמן קצר לאחר מכן, נחשפה במקרה אחותה של לורן להודעות שהועברו בין אמה פול, כששאלה את הנייד של אמה. היא שקלה האם לספר לאחותה על החשדות שלה ולאחר שישנה על זה, שיתפה את לורן שבורת הלב בהודעות שראתה. זו מיהרה להתעמת עם השניים. "אמא שלי הכחישה הכל ואמרה 'את משוגעת'", סיפרה לורן, "בעימות מול פול הוא הלבין כסיד וסירב לתת לי להסתכל על הנייד שלו".

ימים ספורים לאחר מכן פול הסיר את טבעת הנישואים שלו ועזב את הבית. הוא הותיר מאחור את לורן ובתם בת השבעה חודשים. שמונה שבועות לאחר חתונתם, פול עבר להתגורר עם ג'ולי וכתשעה חודשים לאחר מכן, ילדה ג'ולי את בנם המשותף והודיעה לבתה שהיא ופול ביחד. "לא יכולתי להאמין ששני האנשים שאהבתי וסמכתי עליהם יותר מכל דבר בעולם - עשו לי דבר כזה. הרגשתי שהעולם קורס עליי. הייתי נערה בת 19 עם תינוק קטן ואבא שלו עזב אותי בשביל אמא שלי". לורן סיפרה ל"דיילי מייל" על הרגע בו נודע לה שאמה בהריון מבעלה. "ראיתי אותה ברחוב במקרה והבחנתי שיש לה בליטה. המוח שלי הריץ סרטים. היא אחזה בבטן ואמרה לי 'זה ציסטה'. הרגשתי חולה. חזרתי הביתה והשמדתי את כל תמונות החתונה שלנו. לא יכולתי להאמין ששני האנשים שהכי סמכתי עליהם בעולם בגדו בי ככה. זה הדבר הגרוע ביותר שאמא יכולה לעשות לבת שלה". היא הוסיפה: "בהתחלה היא טענה שהיא נכנסה להיריון מאדם אחר, אבל אני ידעתי את האמת. פול ואמא הכריזו על עצמם רשמית כזוג באותו קיץ ועולמי התפורר. אז נכון שפול בגד בי, אבל הבגידה של אמא שלי הייתה הרבה יותר כואבת. אמא נועדה לאהוב ולהגן על הילדים שלה. לעולם לא אסלח לה על זה".

ג'ולי לצד בעלה של בתה, פול. פייסבוק, צילום מסך
האם ג'ולי לצד בעלה של בתה, פול/צילום מסך, פייסבוק

"הלכתי לראות את אמא שלי מתחתנת עם אותו הגבר שהתחתנתי איתו לפני חמש שנים"

בשלב הזה הבינה לורן שהיא חייבת להיות "האביר על הסוס הלבן" של עצמה. ביולי 2005, תשעה חודשים מאז שפול עזב את הבית, השניים התגרשו והיא החלה לעבוד על עצמה ולשקם את חייה. חמש שנים לאחר נישואיו ללורן, פול נישא לאמה. לורן נכחה בחתונתם, בעיקר בשביל בתה הקטנה. בהתחלה היא סירבה להגיע: "אמא שלי צלצלה להזמין אותי לחתונה. זה היה משפיל. אנחנו התחתנו ב-14 באוגוסט 2004 והם התחתנו ב-15 באוגוסט 2009. כמעט באותו יום. היה קשה לשאת את זה, אבל התעליתי את עצמי לטובת הבת שלי. הלכתי לראות את אמא שלי מתחתנת עם אותו הגבר שהתחתנתי איתו לפני חמש שנים".

לורן סיפרה כיצד ניסתה האם להתפייס עם בתה. "במהלך 2006 אמא שלי ניסתה כמה פעמים לפנות אליי. בפעם אחת הורדתי את אחי בבית שלה והיא נכנסה לרכב שלי בכוח, התחילה לבכות ואמרה שהיא מצטערת. הפצרתי בה לצאת מהרכב וסירבתי לדבר איתה. שבועיים לאחר מכן היא כתבה לי מכתב והתנצלה שוב. אז התחלנו לתקן את מערכת היחסים ביננו". למרות שהן מדברות היום - היחסים לא חזרו לקדמותן. "הזמן היא תרופה נהדרת ואמא שלי ואני ניסינו לנהל מערכת יחסים רגילה מאז, אבל לעולם לא נהיה קרובות כמו שהיינו. לעולם לא אסמוך עליה לחלוטין".

האם ג'ולי ביקשה מבתה שתסלח לה על הזוגיות עם בעלה. פייסבוק, צילום מסך
האם ג'ולי ביקשה מבתה שתסלח לה על הזוגיות עם בעלה/צילום מסך, פייסבוק

על אף שלורן חזרה לדבר גם עם פול, היא אינה מעוניינת בקשר איתו. "אני מחויבת לדבר איתו כי הוא נשוי לאמא שלי וכי הוא האב של בתי, אבל אני לא סולחת לו. פול מעולם לא ביקש סליחה או ניסה להתנצל בפניי. רציתי שהוא יספר לבת שלנו את הסיפור, אבל הוא התעקש שמה שהיה - היה ושאין טעם לנבור זה".

ג'ולי, כיום בת 53 ועובדת בשירות להגנת הילד, נשואה עד היום לחתנה לשעבר. גם לורן מצאה אהבה חדשה מאז וכיום היא בהיריון עם ילדה הרביעי. "אני מאושרת, אבל ההיסטוריה שלי תלווה אותי לתמיד. אני כבר לא יכולה לסמוך יותר על אנשים בעיניים עצומות". בדיילי מייל פנו לג'ולי וזו מסרה בתגובה: "אנחנו נשואים. מעולם לא היה לנו רומן. אנחנו נשואים וזה הכל". פול, כיום בן 35, סירב להגיב.

היום לורן חייה באושר לצד בעלה אך קשה לה לסמוך על אנשים. פייסבוק, צילום מסך
היום לורן חייה באושר לצד בעלה שבתמונה, אך קשה לה לסמוך על אנשים/צילום מסך, פייסבוק
לורן סלחה לאמה אבל הקשר לעולם לא יחזור להיות כשהיה. פייסבוק, צילום מסך
לורן סלחה לאמה אבל הקשר לעולם לא יחזור להיות כשהיה/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully