וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחור נתפס על חם במצלמות כשהוא בוגד בחברתו - עם אמא שלה

25.2.2020 / 8:16

אחרי שהחמיא לא פעם למראה של אמא שלה, אשלי החליטה לטמון לבן זוגה מלכודת ולשלוח את אמה להתחיל איתו. היא הופתעה לגלות שהוא זרם עם ההצעה ומיהר להגיע לדירתה של האם, רק כדי לגלות שם צוות צילום שתפס אותו על חם

TO CATCH A CHEATER

אשלי, תושבת ניו יורק, פנתה לצוות ערוץ היוטיוב "לתפוס בוגד" כדי שיעזרו לה לבדוק האם החבר שלה הוא בוגד מוסמך. בניגוד לנשים וגברים אחרים שנאלצו לעבור את מבחן הנאמנות של הערוץ, היא לא שלחה עוד דוגמנית שתפתה את החבר שלה - אלא את אמא שלה. לדבריה, החבר שלה מזה שנה חצי, זאק בן ה-22, החמיא לא פעם לאמה וזרק בפניה הערות עליה. אשלי הגיעה למסקנה שהדרך הכי בטוחה לבדוק אם הוא בוגד זה לשלוח אליו מישהי שהוא רואה בה אטרקטיבית - ואמה עומדת בדיוק בקריטריונים האלה. למזלה, אמה הסכימה להצעה ונשלחה לפתות את זאק במפגש "אקראי" בפארק.

גבר נתפס בוגד עם אמא של חברתו. צילום מסך
גבר נתפס בוגד עם אמא של חברתו/צילום מסך

כשזאק יושב בפארק וממתין לחברתו "המאחרת", הופיעה משום מקום אמא שלה והחלה לפלרטט איתו. היא סיפרה לו שיש לה דייט עם גבר צעיר ממנה. זאק נראה מופתע והחמיא לה: "את אישה יפה. אם הייתי הוא, הייתי מאוד מעריך את זה". אחרי עוד כמה פלרטוטים, שכללו פתיחת כפתור במחשוף, אמא של אשלי נגשה לעניין והציעה לזאק בבוטות לשכב איתו. בהתחלה הוא נראה מפקפק בהצעה ומשיב לה: "אני לא יודע אם אשלי תאהב את זה". כשהיא הבטיחה לו שבתה לעולם לא תדע ושהצעתה רצינית, הוא אמר: "אם את רוצה, אז אני מניח שאני לא רואה סיבה שלא". האם תירצה את המפגש בכך שהיא תלמד אותו כמה "מהלכים חדשים" כדי שאשלי תהיה מרוצה מזה בהמשך. "את צודקת", הוא ענה לה, "אני ממש רוצה ל**** אותך. אני לגמרי בפנים". אחרי שהיא לקחה את המספר שלו, היא נתנה לו נשיקה על הלחי - והוא בתגובה סטר בישבנה. אשלי צפתה בתיעוד המצולם בהלם.

נתפס בוגד בחברה שלו עם אמא שלה. TO CATCH A CHEATER, צילום מסך
הם החליפו מספר/צילום מסך, TO CATCH A CHEATER
הגבר הבוגד סוטר לאמא של חברתו בישבן. צילום מסך
הגבר הבוגד סוטר לאמא של חברתו בישבן/צילום מסך

האינטראקציה בין זאק לאמה לא הסתיימה שם. זאק שלח לאם הודעות מיניות מפורשות והוסיף: "אני הולך לחשוב עליך ועל אשלי באותו זמן". למחרת הוא הגיע לדירת ה-Airbnb של האם ושם הופתע למצוא את צוות התכנית שהתעמת עמו. זאק הבין שטמנו לו מלכודת וטען בפני הצוות שהמפגש עם אמה נועד לשפר את מערכת היחסים ה"יבשה" עם אשלי. כשהבחין במצלמה, הוא יצא מהדירה רק כדי למצוא שם את אשלי ממתינה לו. בין השניים פורץ ויכוח קשה, כשזאק ממשיך לתרץ את מעשיו בפניה ללא הצלחה.

החבר הבוגדני הגיע לדירתה של אמא של חברתו כדי לשכב איתה. TO CATCH A CHEATER, צילום מסך
זאק הגיע לדירה של אמא של חברתו/צילום מסך, TO CATCH A CHEATER
החבר הבוגדני נתפס על חם. TO CATCH A CHEATER, צילום מסך
החבר הבוגדני נתפס על חם/צילום מסך, TO CATCH A CHEATER
אשלי המתינה בחוץ לרגע שתתעמת איתו. TO CATCH A CHEATER, צילום מסך
אשלי המתינה בחוץ לרגע העימות/צילום מסך, TO CATCH A CHEATER

הסרטון זכה ליותר מחצי מיליון צפיות ביוטיוב, על אף שרבים טענו שהוא מבוים. הערוץ אכן נחשד בעבר שהוא מביים את הסצנות ושמשתתפיו שחקנים. אחד כתב: "נראה שהם ממשיכים לעבוד על קהל הצופים שלהם. מאכזב". אחרים שהאמינו יצאו להגנתו של הגבר הבוגד. "אף גבר לא היה אומר 'לא' להצעה כזאת", כתב אחר ואחר הוסיף: "אפשר להאשים אותו?". אדם נוסף כתב: "ארבו לו שם כאילו הוא רצח מישהו. קצת פרופורציות".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully