וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה מזועזעת: שחקן ראגבי לשעבר שרף את פרודתו וילדיו במכונית

לפי הדיווחים, רוואן בקסטר ושלושת הילדים - כולם בני פחות מעשר - נמצאו מתים בזירה בעיר בריסביין. האם, שלפי עדי ראיה צרחה "הוא שופך עליי דלק" כשנמלטה מהרכב הבוער, מתה מהכוויות בבית החולים. האב נמצא עם פצעי דקירה. "זירה מחרידה"

צילום: מתוך הטוויטר של 9NEWS

שחקן ראגבי לשעבר באוסטרליה רצח את פרודתו ושלושת ילדיהם - בני פחות מעשר - כשהצית את מכוניתם בעיר בריסביין - כך דיווחו היום (רביעי) כלי תקשורת במדינה. המשטרה, שתיארה זאת כ"זירה מחרידה", לא אישרה את המניע למקרה הקשה.

לפי חלק מהדיווחים, האב, רוואן בקסטר, הצית את המכונית. אשתו, האנה, מתה בבית החולים אחרי שסבלה מכוויות קשות. לפי עדי ראיה, היא קפצה מהמכונית כשהיא צורחת: "הוא שופך עליי דלק". עוד דווח כי הוא אותר בסמוך למכונית כשהוא סובל מפצעי דקירה עצמיים. בני הזוג, לפי התקשורת המקומית, נפרדו בסוף השנה החולפת והם ניסו להגיע להסדרי משמורת על הילדים - ליאנה, אלייה וטריי, בני שש עד שלוש.

רצח מחריד באוסטרליה: רואן בקסטר, שחקן רוגבי לשעבר, לכד 
את שלושת ילדיו ברכב, שפך עליהם דלק, הצית אש והרג אותם

רואן התאבד בדקירה אחרי ההצתה, ואשתו, חנה בקסטר, 
ניצלה מהרכב השרוף והיא נאבקת על חייה בבית החולים

בריזביין, אוסטרליה, מתוך הטוויטר של 9NEWS. רויטרס
משפחה שלמה נמחקה. רוואן, האנה ושלושת ילדיהם/רויטרס

"זה שלב מוקדם מאוד בחקירה, אך הרכב עלה בלהבות לחלוטין עם הגעת המשטרה", אמר מפקד המשטרה, מארק תומפסון, שהוסיף כי זאת אחת הזירות המחרידות ביותר שראה מעולם. חובשים טיפלו גם בעובר אורח שניסה להגיע לכלי הרכב הבוער והוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מכוויות בפניו.

המשטרה אמרה כי האנה, בת 31, נהגה במכונית, ואילו רוואן, בן 42, ישב לידה. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים בעיר, ומתה מפצעיה בהמשך היום. "עדיין לא ברור כיצד האש פרצה, כך שלהכריע אם מדובר ברצח-התאבדות או בתאונה טראגית לא יהיה מתאים בשלב הזה", הדגיש מפקד המשטרה.

הפרלמנט של אוסטרליה עודכן על ידי שר המשטרה של מדינת קווינסלנד בפרטי "התקרית המחרידה", וראש הממשלה סקוט מוריסון אמר כי הוא משתתף בצער המשפחה והקהילה, ושיבח את תגובת רשויות החירום ל"סצינה המטלטלת".

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully