וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה למטיילים: עזרו בשיקום מהשריפות, והוויזה שלכם תוארך

הרשויות במדינה מציעות למטיילים ועובדים בעלי אשרות עבודה זמניות להאריך את שהותם אם יעזרו לחקלאים שנפגעו משריפות הענק במדינה. שר ההגירה אמר כי התקנות החדשות שנכנסו לתוקף נועדו כדי שיהיו "כמה כוחות בשטח שצריך" כדי לעזור לאוסטרלים "קשיי יום"

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

מטיילים באוסטרליה שעובדים במדינה יוכלו להישאר תקופה ארוכה יותר אם הם יעזרו לחקלאים שנפגעו משריפות הענק במדינה. בעבר, אשרות העבודה האלו אפשרו לעבוד באותו מקום במשך חצי שנה, אבל עתה הן הוארכו למשך שנה.

שר ההגירה של אוסטרליה אלן טודג' אמר כי התקנות החדשות, שנכנסו לתוקף באופן מידי, הן כדי שיהיו "כמה כוחות בשטח שצריך" כדי לעזור לאוסטרלים "קשיי יום בתקופה קריטית זו של מאמצי שיקום". העובדים יכולים לעזור עם "שיקום בתים, גדרות וחוות, הם יכולים להיכנס לנכסים ולעזור בפירוק, בניקוי שטחים ובתיקון סכרים, דרכים ופסי רכבת".

אוסטרליה חווה מדי שנה עונת שריפות, אך הקיץ האחרון שלה היה מהקיצוניים ביותר אי-פעם. מצב חירום הוכרז בנובמבר ולא ירדו גשמים משמעותיים עד החודש, שהובילו לכיבוי השריפות אך גם לשיטפונות.

ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון באזור השריפות במדינה. רויטרס
ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון באזור השריפות במדינה/רויטרס

התקנות החדשות יאפשרו למטיילים להגיש בקשה לוויזה להארכת השהות שלהם באוסטרליה בשנה נוספת ושנייה. בעבר זה חל רק על עובדים בשכר. השר הוסיף כי כל הקהילה תרוויח מכך, לא רק החקלאים. "זה מכניס כסף גם לקהילות המקומיות" אמר. "תרמילאים נוטים להרוויח כסף ואז מבזבזים אותו בפרק זמן קצר מאוד באותם האזורים".

ענף התיירות ספג מכה קשה בשל גל שריפות הענק, שבו נספו עשרות בני אדם ומיליוני בעלי חיים ושטחי יער ומרעה עצומים עלו בלהבות, והבאת תיירים נוספים לאזורים מוכי האסון תעזור להם בהליך השיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully