וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: חשפנית נפלה מעמוד בגובה 6 מטרים והמשיכה לרקוד עם לסת ושיניים שבורות

18.2.2020 / 8:29

הרגע המפחיד בו חשפנית נפלה מעמוד בגובה שישה מטרים תועד במצלמה בידי אחד הצופים במופע הקברט בדאלאס והפך לויראלי. בסרטון נראית ג'נייה סקיי מאבדת אחיזה בעמוד, נופלת על הבמה וממשיכה בריקוד טוורקינג נועז עם לסת ושיניים שבורות

TWITER

שואו מאסט גו און? לא כשאת נופלת מגובה של שישה מטרים ושוברת את הלסת והשיניים. אם היינו צריכים למצוא עוד סיבה בגללה כדאי מאוד לסגור את מועדוני החשפנות מגיע התיעוד הקשה לצפייה הזה - ג'נייה סקיי, רקדנית אקזוטית וחשפנית מדאלאס, הופיעה בסוף השבוע במופע הקברט XTC בדאלאס, טקסס, ביצעה ריקוד על עמוד וברגע של איבוד ריכוז נפלה מראש העמוד אל הבמה.

בסרטון המזעזע, שצולם בידי אחד הצופים בקהל, נראית סקיי נופלת עם הפנים על הרצפה, חוטפת מכה חזקה ובכל זאת ממשיכה בריקוד הטוורקינג הנועז כשכפי שהתברר לאחר מכן היא עם נקע בקרסול ולסת ושיניים שבורות. הקהל ברקע נשמע מבוהל.

כך זה נראה:

סקיי עצמה לא פרסמה דבר על התאונה שקרתה לה, אך עוקביה שנחשפו לסרטון שהפך לויראלי מיהרו להציף את עמוד האינסטגרם שלה בשאלות והודעות תמיכה. מאוחר יותר היא פרסמה סרטון בו היא מודה בבכי למעריצים על התמיכה שלהם. "במקור לא תכננתי לספר על המקרה הזה בכלל", היא אמרה תוך כדי שהיא מנגבת את הדמעות, "אבל ברור שהסרטון הפך לויראלי ואני מקבלת המון הודעות מאנשים שמתעניינים בשלומי". היא המשיכה: "שברתי את הלסת שלי ואני חייבת לעבור ניתוח ביום שני. שברתי כמה שיניים, נקעתי את הקרסול וקיבלתי כמה תפרים. חוץ מזה, אני בסדר".

סקיי מסרה גם שהיא אסירת תודה על כך שזו חומרת הפציעה שלה, "לא שברתי שום דבר בגוף. הצלחתי לצאת משם בכוחות עצמי. קמתי מיד אחרי שזה קרה. אני ממש מוצפת רגשית מכל ההודעות שאני מקבלת. אני כל כך אסירת תודה על כל התמיכה שקיבלתי. עוברים עליי ימים לא פשוטים. אני בסדר ואני אהיה בסדר. העיקר שיצאתי מזה בחיים. זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע".

סרטון התודה שלה:

סקיי עברה את הניתוח בהצלחה בשני שעבר, העלתה תמונה שלה ממיטת בית החולים ושוב מסרה תודות לכל התומכים שלה: "אני אסירת תודה לכולכם. אני סובלת מכאבים אדירים אבל אני מוכנה לעבור את הדרך הזאת עד להחלמה מלאה כדי שאוכל לחזור לחיות את חיי. אמשיך לעדכן את כולכם במצבי בהמשך".

חברתה של סקיי, איינה נואלס, פתחה עמוד לגיוס כספים וביקשה מהציבור עזרה בכיסוי הוצאותיה הרפואיות של חברתה. "חברתי ג'נה עברה תאונה קשה בעבודה", כתבה נואלס ב-GoFundMe, "עכשיו יש לה לסת שבורה, שיניים שבורות ונקע בקרסול. עבודתה אינה מכסה הוצאות רפואיות. מכיוון שהיא ספגה פציעות כה קשות, היא לא תוכל לחזור לעבודה למשך תקופה ממושכת. כל תרומה למטרת הניתוחים שלה יהיו מועילות ומוערכות! תודה לכולם מראש". המטרה שלה הייתה לגייס סכום של 20 אלף דולר, אך העמוד גייס עד כה יותר מ-35 אלף דולר בזכות תרומות של יותר מ-1,700 תומכים.

מאוחר יותר סקיי העלתה פוסט בו סיפרה שאנשים אחרים ניסו לפתוח דפי תרומות מזויפים כדי להרוויח כסף על חשבונה: "מעולם לא הכרחתי אף אחד לתרום ולעזור לי בשעת צרה ואני מאוד מעריכה שאנשים עשו זאת בשבילי, אבל אני לא בסדר עם אנשים שמנסים לבצע הונאה ועוד תחת השם שלי ולנצל את טוב לבם של אנשים. אני אעריך מאוד את תוכלו לדווח על כל הדפים המזויפים שנתקלתם בהם. אני מצטערת אם מישהו הוטעה בידי אחד מהחשבונות האחרים האלה. הלוואי והייתה יכולה להיות לי שליטה על הכל. תודה שוב ותבורכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully