וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיפול בתופעות פליליות": שלושה מועדוני חשפנות בתל אביב נסגרו

המשטרה סגרה היום בצווים מנהליים את המועדונים בייבידולס, שאנדו וגוגו בעיר במבצע משותף עם פרקליטות מחוז תל אביב ומשרד הבריאות. "נועד להתוות מדיניות בטיפול בתופעות פליליות נפוצות הנלוות לזנות"

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: איתי עמרם

משטרת מחוז תל אביב סגרה היום (שני) שלושה מועדוני חשפנות גדולים בעיר בהם: בייבידולס, שאנדו וגוגו במסגרת המלחמה בפלילים. מבצע האכיפה נעשה בשיתוף עם פרקליטות מחוז תל אביב פלילי ואזרחי, מטה המודיעין באגף החקירות של המוסד לביטוח לאומי, משרד הבריאות - האגף לאכיפה ולפיקוח, רשות המיסים - מס הכנסה תל אביב. המועדונים נסגרו היום בצווי סגירה מנהליים על ידי מפקד מחוז תל אביב.

בהודעת הפרקליטות בנושא נמסר כי הפעילות בוצעה בהתאם להנחיית פרקליט המדינה, בעניין מדיניות האכיפה בעבירות הנלוות לזנות ובכלל זאת, איסור ביצוע פעילות "לאפ דאנס" שלגביה נקבע כי בנסיבות מסוימות מהווה מעשה אסור. הנחיית פרקליט המדינה בעניין זה נועדה להתוות את מדיניות רשויות האכיפה והתביעה בטיפול בתופעות פליליות נפוצות הנלוות לזנות.

אחד ממועדוני החשפנות בתל אביב שקיבל צו סגירה. -, אתר רשמי
שלושה מועדונים גדולים נסגרו/אתר רשמי, -

משטרת ישראל ופרקליטות המדינה, בשיתוף משרדי הממשלה השונים וגורמי האכיפה האזרחיים, תמשכנה במאבקן כנגד פעילות בלתי חוקית באשר היא ובדגש כאשר מדובר בעבירות שיש בהן פגיעה בכבוד האדם.

סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו ציפי ברנד אמרה בתגובה לסגירת כי הם יפעלו לשיקום הנשים ויסייעו להן בכל דרך אפשרית. "זהו צעד משמעותי שמעביר מסר חד וברור - עולם החשפנות כפי שהוא קיים היום, אין לו מקום אצלנו. אני מברכת את המשטרה על כך שנרתמו ופעלו לסגירת המועדונים", אמרה ברנד. "מדובר במדרון חלקלק, במועדוני החשפנות שהיו בעיר נעשו אקטים המהווים עבירה על החוק, נשים שנוצלו והוחפצו".

לפני כשנה, פרקליט המדינה דאז שי ניצן פרסם הנחיה לפיה "לאפ דאנס" עשוי להיחשב זנות. מדובר בריקוד פרטי בעל אופי מיני שניתן במועדוני חשפנות, וכולל מגע וחיכוך בין הלקוח לבין החשפנית. לעיתים נעשה הלאפ דאנס בעירום מלא, והוא אף עשוי לכלול מעשים מיניים מובהקים, אך עד היום לא היה ברור אם מדובר בזנות. ארגוני נשים בירכו על ההנחיה החדשה.

"זנות היא תופעה המבטאת מצוקה, וביצוע עבירות הנלוות לזנות מהווה ניצול מכוער של מצוקה זו", נכתב בפתח ההנחיה. "היחס אל גופו של אדם כאל אובייקט מיני העומד למכירה וניצול יחס זה לגריפת רווחים חומריים, פוגעים קשות בכבודו של אותו אדם, ובערך של כבוד האדם בכלל". עוד נכתב כי התופעה של מכוני עיסוי או מועדוני חשפנות, המהווים מסווה לעיסוק בזנות, היא תופעה נפוצה ביותר.

עוד בוואלה!

דיווח: הפלסטינים נסוגו מהבקשה להצביע באו"ם על תכנית טראמפ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully