וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע התחזה לחולה קורונה. את משטרת מוסקבה זה פחות הצחיק

החשוד גרם לבהלה רבה ברכבת בבירת רוסיה, כשהתעלף ועשה פרכוסים מדומים. הוא חשוד בחוליגניזם ועשוי להישלח לעד חמש שנות מאסר אם יורשע. הרשויות מחפשות אחרי שני חשודים נוספים, שככל הנראה תיעדו את הסרטון

עריכה: אסף דרורי

משטרת מוסקבה עצרה אדם בחשוד שהתחזה לחולה בנגיף הקורונה החדש כשהתמוטט בתחת מטרו כחלק ממתיחה - כך הודיע היום (שני) משרד הפנים ברוסיה. בסרטון שפורסם ברשת, נראו הנוסעים כשהם מנסים לעזור לאדם במסיכה, שרעד ונפל לרצפה בקרון העמוס. לאחר מכן, הם ברחו כשנראה שהוא סובל מפרכוסים חמורים.

החשוד נאשם בחוליגניזם פלילי, ועשוי להישלח לעד חמש שנות מאסר אם יורשע. הרשויות מחפשות אחרי שני חשודים נוספים, שנשמעו בסרטון כשהם צועקים שהחשוד נדבק בנגיף שגבה את חייהם של יותר מאלף איש בסין ועורר תבהלה עולמית.

רוסיה: המשטרה במוסקבה עצרה אדם בחשד שחיקה נשא של נגיף 
הקורונה והתמוטט ברכבת התחתית במוסקבה כמעשה קונדס. רויטרס
"הוא בהלם". החשוד בזמן המתיחה ברכבת/רויטרס

"שותפיו צעקו דברים על נוכחות נגיף מדבק מסוכן ועוררו פאניקה בקרב הנוסעים", מסרה דוברת מטעם משרד הפנים בהצהרה. באתר "וסטי" תוארה התקרית כ"מתיחה שיצאה משליטה". הסרטון, שפורסם באתר מתיחות בשני בפברואר, הוסר מאז מהאתר.

עורך דין המייצג את החשוד אמר כי הוא הסכים מרצונו להיחקר לאחר שהמשטרה פנתה אליו. "הוא בהלם. הוא הגיע מרצונו, הוא לא הסתתר. הוא לא ציפה לכל זה. הקצין החוקר עצמו הצהיר כי התיק ככל הנראה ייסגר", צוטט עורך הדין בתקשורת המקומית.

הנגיף התפשט ליותר מ-20 מדינות, כולל לרוסיה, שבה דווח על שני מקרים. הרשויות ברוסיה שמו בהסגר לפחות 144 איש במתקן בסיביר, בסמוך למקום שבו אחד מהנדבקים מקבל טיפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully