וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנה דו קרב עד המוות בין בעלה לשעבר למאהב שלה - ותבלה את שארית חייה בכלא

12.2.2020 / 0:23

אם לארבעה שאוהבת ריגושים תכננה ואירגנה דו קרב עד המוות בין שני המאהבים שלה - שבסופו רק אחד מהם יזכה בלבה. היא והמנצח הורשעו ברצח וייאלצו לבלות את שארית חייהם מאחורי סורג ובריח

מערכת "אסור לפספס"

על הנייר או המסך זה נשמע מאוד רומנטי כששני גברים נלחמים על לבה של אישה, אך במציאות, כך מתברר, קרב שכזה עלול להיות קטלני מאוד. זה מה שקרה לאם לארבעה מדרטפורד, קנט שבאנגליה, שארגנה דו קרב עד המוות בין בעלה לשעבר למאהב שלה - כדי לבדוק מי יהיה השורד שיזכה בלבה. רומנטי? לא בדיוק. אחד מהם נרצח והשניים האחרים יבלו את שארית חייהם מאחורי סורג ובריח.

בתקשורת הבריטית דווח שאסטה ז'וסקאוסקין בת ה-35, "חולת ריגושים" כפי שכונתה במשפטה, התגרשה מבעלה ג'יודרויס ז'וסקאוסקאס בן ה-42 בדצמבר 2018( הוא היה בעלה השלישי ואב לבתה הקטנה בת ה-5) ומאז החלה בקשר עם המאהב החדש בחייה, מנטאס קוודארס בן ה-25 אותו הכירה ברשת לאחר שהשתחרר מכלא ליטאי שם ריצה עונש מאסר בגין אונס. הוא גם סיפר לה על עברו האלים, ביניהם דקירות ושימוש באקדח. היא חיפשה הרפתקה חדשה והחלה בקשר רומנטי עם מנטאס. במקביל, היא המשיכה להיפגש עם בעלה לשעבר, ג'יודרויס, ולקיים עמו יחסי מין. אחרי שאסטה, מטפלת במקצועה, הבינה שהיא חייבת לבחור באחד מהם, היא החליטה ליישב את המחלוקת בעזרת דו קרב עד מוות שארגנה לשניים בסמטה חשוכה בסטרטפורד, מזרח לונדון. על פי החשד, אסטה, שידעה על העבר האלים של מנטאס, תיארה לעצמה שהוא יצליח לחסל את בעלה לשעבר, שממשיך לשלם מזונות לבתם המשותפת.

הקרב האלים התרחש קצת אחרי חצות ב-17 ביוני בשנה שעברה, כשבסופו, כמצופה, מנטאס ניצח לאחר שדקר את יריבו 35 פעמים בבטן, בחזה, בידיו, בראשו ובצווארו והשאיר אותו שם לדמם למוות. ביום למחרת הגיע לאהובתו עם פיצה והשניים חגגו את ניצחונו.

אסטה ז'וסקאוסקין ארגנה דו קרב עד המוות בין המאהבים שלה. central news, צילום מסך
אסטה ז'וסקאוסקין ארגנה דו קרב עד המוות בין המאהבים שלה/צילום מסך, central news

על אף הכחשותיה, אסטה הורשעה בקשירת קשר לרצח והפרעה למהלך התקין של החקירה לאחר משפט בן חמישה שבועות שהתקיים בבית המשפט קינגסטון קראון. הנאשמת עמדה באדישות מוחלטת מול השופט כשזה נתן את פסק דינה - מאסר עולם עם ריצוי של מינימום 24 שנים. מנטאס הודה ברצח ונידון גם הוא למאסר עולם עם מינימום של 22.5 שנות מאסר על רצח.

בהינתן גזר הדין השבוע, אמר השופט כי התוקף פיתה את יריבו במכוון לסמטה חשוכה ו"טבח את האיש השיכור וחסר ההגנה הזה. הכוח אותו הפעיל היה מספיק גדול כדי שזה יסבול מפצעים רבים שהיו עמוקים מדי כדי לחתוך את העצם ולחדור אל תוך צווארו. הוא דימם למוות תוך מספר דקות". השופט פנה אל הרוצח ואמר: "אתה ואסטה ראיתם בו גורם לא רצוי למערכת היחסים שלכם ולכן החלטתם להיפטר ממנו". השופט טען גם שהשניים ניסו לזייף את מותו כך שייראה שנרצח בעסקת סמים שהשתבשה, "תכננת זאת בקפדנות מתוך אמונה שהמשטרה לא תוכל לשייך בין מקרה הרצח אליך", הוסיף השופט ופנה לנאשמת: "מר ז'וסקאוסקאס המשיך לפרנס אותך ואת בתכם לאחר הגירושים, כשהיא תיארה אותו כאדם טוב ואוהב. הוא תמיד אהב אותך ודאג לך. במקום זה, את פיתחת משיכה לגברים אלימים ומסוכנים".

הרוצח

מנטאס קוודארס בם ה-25 הוא הרוצח בקרב על אהובתו. central news, אתר רשמי
מנטאס קוודארס בן ה-25/אתר רשמי, central news

הנרצח, בעלה לשעבר של אסטה

ג'יודרויס ז'וסקאוסקאס בן ה-42 נרצח בקרב על אהובתו. central news, אתר רשמי
ג'יודרויס ז'וסקאוסקאס בן ה-42 נרצח בקרב על אהובתו/אתר רשמי, central news

מוקדם יותר, אמר התובע יו דייוויס בבית המשפט כי מטרת הפגישה בין הגברים הייתה כדי שהם יסדירו את המאבק על הנאשמת דרך אלימות, "למעשה, זה היה כמו קרב מימי הביניים", הוא אמר. מר דייוויס טען שג'יודריוס המשיך להתראות עם גרושתו גם לאחר שהיא החלה להתראות עם גבר אחר, "הוא לא רצה בגירושים האלו. הוא סיפק תמיכה כלכלית לבתו ושמר על קשר מיני עם הנאשמת. שניהם רצו את אסטה לעצמם. לא הייתה דרך למנוע את הסוף הזה. אסטה היא אישה מניפולטיבית והיא שלטה על המפגש ביניהם. היא ידעה מראש שמנטאס ישתמש באלימות קשה ויגרום לפחות לנזק רציני לג'יודריוס והיא עודדה, סייעה וכיוונה לכך. היא גם אירחה את הרוצח בביתה לאחר המעשה, מחקה באופן סלקטיבי הודעות מהנייד שלה ושיקרה שוב ושוב בחקירתה". התובע הוסיף: "למנטאס יש מוניטין של אלימות בכלא. הוא גם אמר לה שהוא תקף הרבה אנשים וגם דקר כמה וירה במישהו. היא ידעה עם מי יש לה עסק".

אסטה ז'וסקאוסקין ארגנה דו קרב עד המוות בין המאהבים שלה. central news, צילום מסך
אסטה ז'וסקאוסקין תבלה את שארית חייה בכלא/צילום מסך, central news
אסטה ז'וסקאוסקין ארגנה דו קרב עד המוות בין המאהבים שלה. central news, צילום מסך
אסטה ז'וסקאוסקין, ככל הנראה ידעה מראש את תוצאות הקרב/צילום מסך, central news

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully