וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה נורתה לעבר אשכול, צה"ל תקף עמדות חמאס ברצועה

8.2.2020 / 20:45

צה"ל אישר כי זוהה שיגור משטח הרצועה וכתוצאה מכך הופעלה התרעת צבע אדום בשטח המועצה, לא דווח על נזק או על נפגעים. לאחר מכן, טנקים של צה"ל תקפו שתי עמדות צבאיות בצפון הרצועה

עריכה: אסף דרורי

דובר צה"ל הודיע הערב (שבת) כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה למועצה האזורית שער הנגב. כתוצאה מהשיגור, הופעלה התרעת צבע אדום בשטח פתוח בלבד. לא דווח על נזק או על נפגעים. זמן קצר לאחר מכן צה"ל הודיע כי בתגובה לדברים, טנקים תקפו שתי עמדות צבאיות של חמאס. בכלי תקשורת פלסטיניים דווח כי עמדת תצפית בעיירה בית חאנון שבצפון הרצועה הותקפה בידי ישראל.

אירוע הירי מגיע ברקע המתיחות הבטחונית בין ישראל לעזה וליהודה ושומרון מאז פרסום עסקת המאה של הממשל האמריקני, במסגרתה בוצע בימים האחרונים ירי רקטות ומרגמות לעבר ישראל ופיגועים שכוונו נגד כוחות הביטחון בגדה.

שובל של רקטות שנורו מרצועת עזה לשטח ישראל, 13 בנובמבר 2019. AP
זוהה שיגור לעבר שטח פתוח/AP

בליל יום חמישי מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו יעדים של חמאס ברחבי רצועת עזה. בין היעדים הותקפו תשתיות תת-קרקעיות המשמשות את הזרוע הצבאית של חמאס. בצה"ל מסרו כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי פצצות המרגמה ולהפרחת בלוני הנפץ מרצועת עזה לעבר שטח ישראל באותו יום. ברביעי נורו שתי פצצות מרגמה לשטח ישראל וכתוצאה מכך הופעלו התרעות ביישומון בשטחים פתוחים בלבד.

(עדכון ראשון: 19:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully