וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידל פיטבול ללא רישיון: אישום נגד גבר שכלבו תקף פעוט וגרם למותו

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב מחנה הפליטים שועפאט במזרח י-ם, שגידל כלב על הגג בניגוד לתקנות. כשהלך לישון, שני פעוטות ששהו בביתו עלו לגג - והכלב השתחרר מרצועתו ותקף אותם. אחד מהם, בן שלוש, מת כעבור כחודש בבית החולים

כלב פיטבול נשך בת 13 בבאר שבע. AP
כלב פיטבול/AP

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד תושב מחנה הפליטים שועפאט במזרח ירושלים, שכלבו תקף פעוט בן שלוש וגרם למותו. על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בעיר על ידי עו"ד סאמי חוראני, הנאשם מהדי טהה גידל בביתו כלב מסוג פיטבול טרייר ללא רישיון ובניגוד לתקנות, על גג ביתו, שם גידל גם תרנגולות ויונים.

ביום האירוע, ב-26 במאי, הפעוט ואחיו שהו בביתו של טהה. בשעת הצהריים, הנאשם עזב את השניים והלך לישון. בהמשך, הילדים יצאו מהבית ועלו לגג, שבו הוחזק הכלב, כדי להאכיל את היונים שטהה גידל על הגג, שהיה פתוח ולא מגודר. הם עלו לשם באמצעות סולם שהניח הנאשם.

הכלב, שהיה קשור באותה עת וללא זמם, השתחרר מסיבה שאינה ידועה מהרצועה, הסתער לעבר בן השלוש ותקף אותו. כלב הפיטבול נשך אותו בראשו ובצווארו לעיני אחיו, שצעק לעזרה. כתוצאה מהתקיפה, הפעוט נחבל חבלות קשות שגרמו לדימום רב והובהל לבית חולים. חרף הטיפולים, הוא מת מפצעיו כעבור כחודש בעקבות סיבוכים של חבלות שנגרמו מנשיכת הכלב המסוכן.

טהה מואשם בגרימת מוות ברשלנות, בהחזקת כלב מסוכן, החזקת כלב ללא רישיון וחובת הממונה על דבר שיש בו סכנה. בכתב האישום נכתב כי "במעשיו האמורים, גרם הנאשם ברשלנותו למותו של אדם; כן הפר את חובתו כמי שבאחריותו או בשליטתו נמצא דבר ממין או בתנאים שיש בהם כדי לסכן חיי אדם, בטיחותו, או בריאותו אם לא ינהגו זהירות וקפידה בשימוש או בטיפול בו לנקוט מידה סבירה של זהירות וקפידה למניעת הסכנה; החזיק הנאשם כלב ללא רישיון, והחזיק כלב מסוכן בניגוד לתקנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully