וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת הסינית השרירנית שוויתרה על המדים הדקיקים כדי להילחם בנגיף הקורונה

9.2.2020 / 8:59

הרופאה הסינית השרירנית הודיעה שהיא נאלצת לוותר על תחביביה כאמנית קוספליי ועל שעות האימון היומיות שלה בחדר הכושר כדי לטפל בחולי וירוס הקורונה וקוראת למעריציה לא לאבד אמון בסין. כך נראית גיבורת על אמיתית

yuanherong1229

יאן הרונג, כוכבת רשת המכונה גם צ'ון-לי בזכות דמיונה לדמות האייקונית מ"סטריט פייטר", צברה יותר מ-353 אלף עוקבים באינסטגרם בזכות המראה השרירי המאוד יוצא דופן שלה. בזמנה החופשי היא עוסקת בפיתוח גוף, מבלה שעות על גבי שעות בחדר הכושר ונוהגת לשתף את עוקביה גם בכישורי הקוספליי שלה. אולם, מקצועה כרופאה מוסמכת מחייב אותה כעת לוותר על תחביביה כדי להתעסק במה שחשוב באמת: ריפוי וטיפול בנדבקים בוירוס הקורונה. גיבורת העל האמיתית שיתפה את חסידיה במאבקה נגד התפשטות המחלה בפוסט שפרסמה באינסטגרם. היא כתבה: "אני רופאה. אני חייבת להיות בחזית ולעשות את מיטב יכולתי כדי לסייע להלחם במגיפה".

בפוסט נוסף היא שיתפה את עוקביה במצב החולים העדכני (שלצערנו כבר השתנה מאז): "171 מקרים של דלקת הריאות החדשה נרפאו ו-15,238 מקרים חשודים נמצאו. החולים מטופלים באמצעות רפואה סינית מסורתית וטיפולים סימפטומטיים אחרים. אנו ננסה כמיטב יכולתנו לעשות עבודה טובה במניעה ובטיפול".

רופאה ביום

מפתחת גוף בלילה

View this post on Instagram

Good night

A post shared by 袁合荣 (@yuanherong1229) on

יואן, תושבת מחוז שאנדונג, מודה שהיא עובדת סביב השעון במטרה לסייע, אולם היא מודאגת שלאחר שבוע שלא ביקרה בחדר הכושר - היא תתחיל לאבד את מה שעבדה עליו במסירות כה רבה עד היום. לכן, מאחר שאין באפשרותה להגיע לחדר הכושר, היא מנצלת את הזמן הפנוי שבין המשמרות לא כדי לנוח אלא כדי להתאמן בבית. במקום משקולות - היא משתמשת בכרובים. גם את אימוני הבית שלה היא מתעדת ומפרסמת באינסטגרם שלה. בכל זאת, לא רק גוף צריך לתחזק.

כרובים במקום משקולות

View this post on Instagram

MAI SHIRANUI

A post shared by 袁合荣 (@yuanherong1229) on

מעריציה פרגנו: "תבורכי את ואחייך הרופאים. בהצלחה בסיוע לחולים", כתב אחד ואחר הוסיף: "תודה על העבודה הקשה שלך". היא גם השיבה לאחד המגיבים: "אנחנו ננסה לעשות כמיטב יכולתנו. בבקשה תמשיכו להאמין בסין".

View this post on Instagram

It's hard when you don't have time for exercise

A post shared by 袁合荣 (@yuanherong1229) on

View this post on Instagram

Exercise at home

A post shared by 袁合荣 (@yuanherong1229) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully