וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בחיפה: הפעיל חניון פיראטי כדי לגנוב מכוניות חונות

31.1.2020 / 23:51

בן 53 משפרעם חשוד שהפעיל חניון בו גנב כלי רכב "בתחבולה יצירתית" בשיטת "חנה ושכח". המשטרה חושדת כי הוא הפעיל חניון במקום בו חונים עורכי דין ואנשי עסקים, הוא גבה דמי חנייה ודרש שישארו את המפתחות אצלו. השופט האריך את מעצרו ב-4 ימים: מניע ויוצא בנסיעה לשטחים

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אבו חמוד הפעיל חניון פיראטי במגרש הנטוש/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שישי) את מעצרו של מאלק אבו חמוד, גבר בן 53 משפרעם, בארבעה ימים, עד ליום שני הבא. שוטרי תחנת חיפה עצרו אותו אתמול "על חם" בצומת תשבי, מזרחית לעיר ולדבריהם הוא גנב כלי רכב "בתחבולה יצירתית" בשיטת "חנה ושכח".

על פי החשד, אבו חמוד הפעיל חניון פיראטי במגרש הנטוש בשדרות פל-ים בעיר התחתית, בסביבת היכל המשפט בעיר ובסמוך מאוד לבניין "שערי משפט" שבו מחנים עורכי דין ואנשי עסקים רבים את כלי הרכב היוקרתיים שלהם. המשטרה טענה כי נהג אבו חמוד להציג את עצמו בפני בעלי כלי רכב חונים כבעל החניון, גבה דמי חנייה ודרש שמפתחות הרכב יושארו אצלו. כך, מפעם לפעם, נהג לגנוב את אחת המכוניות אשר חמד, והעביר אותה לשטחים.

היכל המשפט בחיפה, 2016. ללא, אתר רשמי
"פשוט-פשוט, בלי לנפץ חלון, בלי לפרק צילינדר". בית משפט השלום בחיפה/אתר רשמי, ללא

"פשוט-פשוט, בלי לנפץ חלון, בלי לפרק צילינדר, מניע ויוצא בנסיעה לשטחים", מתאר את יתרונות השיטה גורם במשטרה המצוי בפרטי החקירה. השופט הבכיר יעקב שעיין בתיק החקירה שהניח לפניו נציג המשטרה רס"ר סלים סעדי, ציין כי "מתברר כי מדובר בשיטה של החשוד" והוסיף כי תלויים ועומדים כנגדו מספר תיקים.

עו"ד מוטי לוי, המייצג את אבו חמוד מטעם הסניגוריה הציבורית, לא הכחיש כי אבו חמוד "מודה בגניבה ונתפס על חם", אבל ציין כי בפעמים קודמות שוחרר לאחר ש"נערכו מסדרי זיהוי לכל בעלי הרכבים ואף אחד לא זיהה אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully